תיאור הבעיה:
השנה רכשתי שתי מכשירים של lg v10 בפרקי זמן שונים.
החלו תקלות באחד מהמכשירים, פניתי לשירות הלקוחות והטיפול היה רגיל הפנו אותי לנקודת שליחה. הבעיה לא נפתרה ומשם החלו הבעיות היותר רציניות...שירות הלקוחות של רונלייט, שירות גרוע הגובל בזילזול בלקוחות, אחרי אין ספור פנויות ומכתבי תלונה למאבדה הבעיה נפתרה. במכשיר נוסף המטען אינו תקין (כבל המטען בלבד) ויש אחריות של שנה על מטען וסוללה, בשירות לקוחות ה"יקר" של רונליט נותנים "פיתרון" שליחה של שבוע של הכבל לבדיקה ללא החלפה כי הם חייבים לבדוק אותו ואתה הלקוח צריך להישאר ללא מטען שבוע כי הם לא מאמינים שהמטען של חברת lg יכול להיות תקול. בנוסף בטון של גיחוך הנציגה אומרת אם תרצי החלפה במקום יש לך אפשרות להגיע לבני ברק, ממש נחמד מצידך נציגת שירות "מופלאה" .פשוט ביזיון של חברה, שירות לקוחות מזעזע לעולם לא הרכוש דבר נוסף שעובד עם אותה החברה. בושה !
|