תלונות Hot Mobile (הוט מובייל)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שוק הסלולר מגזר:
אזור הדרום איזור:
Hot Mobile (הוט מובייל) שם בית העסק:
שירות לקוחות מזעזע!!!!! נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
השנה רכשתי שתי מכשירים של lg v10 בפרקי זמן שונים.
החלו תקלות באחד מהמכשירים, פניתי לשירות הלקוחות והטיפול היה רגיל הפנו אותי לנקודת שליחה. הבעיה לא נפתרה ומשם החלו הבעיות היותר רציניות...שירות הלקוחות של רונלייט, שירות גרוע הגובל בזילזול בלקוחות, אחרי אין ספור פנויות ומכתבי תלונה למאבדה הבעיה נפתרה. במכשיר נוסף המטען אינו תקין (כבל המטען בלבד) ויש אחריות של שנה על מטען וסוללה, בשירות לקוחות ה"יקר" של רונליט נותנים "פיתרון" שליחה של שבוע של הכבל לבדיקה ללא החלפה כי הם חייבים לבדוק אותו ואתה הלקוח צריך להישאר ללא מטען שבוע כי הם לא מאמינים שהמטען של חברת lg יכול להיות תקול. בנוסף בטון של גיחוך הנציגה אומרת אם תרצי החלפה במקום יש לך אפשרות להגיע לבני ברק, ממש נחמד מצידך נציגת שירות "מופלאה" .פשוט ביזיון של חברה, שירות לקוחות מזעזע לעולם לא הרכוש דבר נוסף שעובד עם אותה החברה. בושה !
עוגמת נפש סוג הנזק :

Hot Mobile (הוט מובייל) שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה