|
|
|
|
|
|
|
|
ממשלה ומוסדות ציבור |
מגזר: |
אזור השרון |
איזור: |
רשות הדואר |
שם בית העסק: |
כפר ויתקין |
סניף בית העסק: |
חבילה נשלחה לסניף מרוחק |
נושא התלונה: |
יום שלישי 21 מרץ 2017 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
ב 21 במרץ 2017 קיבלתי הודעה כתובה לטלפון הנייד שממתינה לי חבילה בסניף הדואר בכפר ויתקין. פניתי לרשות הדואר במייל, בפייסבוק ובצ'אט וביקשתי שישלחו את החבילה לסניף הדואר במקום מגורי. עד כה לא קיבלתי מענה. ועכשיו אומרים לי שהחבילה לא שם ולא יודעים היכן היא
|
עוגמת נפש ובזבוז זמן |
סוג הנזק : |
איתור החבילה ופיצוי כפסי על הזמן שבוזבז, וכן שליחת החבילה אלי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
רשות הדואר שירות לקוחות
, תגובה:
|
|
אושר - פניות הציבור |
שם ותפקיד: |
שלום רב,
בוצעו מספר ניסונות להשיג את הפונה טלפונית - טרם השיבה.
נשלח לה מייל בכדי להמשיך את הבירור.
|
תגובה: |
בכדי לבדוק את דבר הדואר צריך את מספר הדואר הרשום.
לאחר מכן ניתן לבדוק מול הסניף באם אפשרי להעביר לסניף קרוב יותר.
|
פתרון: |
|
|
|