תלונות שלמה סיקסט

תלונות חברות השכרת רכב

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תחבורה ותעופה מגזר:
אזור השרון איזור:
שלמה סיקסט שם בית העסק:
תל אביב כתובת:
פי גלילות סניף בית העסק:
חישוב שגוי של העסקה נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏05 ‏אפריל ‏2017 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
תאריך האירוע: 10/2/17.
בתאריך 10/2/17 ביצעתי טרייד אין בחברת שלמה סיקסט: קניתי מיצובישי אאוטלנדר בסניף פי גלילות ואני מכרתי מאזדה 5.
על פי החישוב שהם אמרו לי, ההפרש שהייתי צריך לשלם, הגיע ל-50000 ש"ח (ליתר דיוק 49500). הדברים היו נראים לי אמינים ולכן הסכמתי לעסקה.

לאחר יום-יומיים, בעקבות בדיקות שעשיתי, הסתבר לי שהחישוב שלהם לא היה מדויק לכאורה (לגבי % ההפחתה מהמחירון בגין הליסינג והבדל בין יד שנייה ליד שלישית) ולקחו לי כ-5000 ₪ יותר ממה שצריך.

במהלך החודשיים האחרונים פניתי אליהם מספר פעמים אבל התשובה שאני מקבל לא עונה על מה שאני מבקש. כלומר הם התייחסו לפנייתי, אבל בפועל לא היה מענה למה שביקשתי.

אני רוצה לדעת מה החישוב המדויק כדלהלן:
המחירון של מיצובישי אאוטלנדר ינואר 2014 - 125,000 ₪
הפחתה של הליסינג - כמה אחוז? איזה ליסינג זה?
הפחתה בגין הקילומטראז' (104000 ק"מ) - כמה אחוז?
הפחתה מיד ראשונה ליד שנייה - כמה אחוז?

המחירון של מאזדה 5 יולי 2011 - 84,000 ₪
הפחתה של הליסינג - כמה אחוז? איזה ליסינג זה?
הפחתה בגין הקילומטראז' (98000 ק"מ) - כמה אחוז?
הפחתה מיד שנייה ליד שלישית - כמה אחוז?

לפי הנתונים שבידי, יש למיצובישי ולמאזדה 5 אותו סוג ליסינג ולכן ההפחתה אמורה להיות זהה וגם אין הבדל באחוז ההפחתה של רכב שהיה יד ראשונה ליסינג ועובר להיות יד שנייה לבין אם הוא עובר ליד שלישית.
אין ספק שהייתי צריך לבדוק יותר לפני החתימה על העסקה, אבל יש כאן עניין של שקיפות. בעל העסק חייב להביא בפני הלקוח את כל הנתונים וכמובן הנתונים המדויקים ולכאורה במקרה שלי זה לא קרה.
כספי סוג הנזק :
לדעת מה החישוב שהם עשו ולזכות אותי בהתאם. פתרון נדרש :

שלמה סיקסט שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה