תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שוק הסלולר מגזר:
אזור תל אביב איזור:
Orange (אורנג') שם בית העסק:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
חיובי יתר ושימוש בהוראת קבע ללא אישור נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
א.נ שלום רב,
הנושא: תלונה על חיובי יתר ושימוש בהוראת קבע ללא אישור

לפני כשלוש שנים הוצע לי באחת מעמדות פרטנר (אורנג בזמנו ) , בקניון , אביזר (אוזניות )כהטבה למנוי קיים בפרטנר (אורנג) . המנוי על שם ביתי שיר וייזינגר ומספר המנוי 054-5873032. נאמר לי שעל האוזניות יוצא בכל חודש חיוב וזיכוי בהתאמה. ביקשתי שהחיוב והזיכוי יעשה על החשבון המשלם את המנוי (כרטיס האשראי שלי – גילי וייזינגר). ואמנם בכל חודש במשך 34 חודשים קיבלתי בדואר חשבונית על שם שיר וייזינגר על סך 34.9 ש"ח( בחשבונית צויין כי התשלום עבור אביזר) וסכום דומה ירד מחשבון האשראי שלי.
במקביל לפני כחודש , שיר וייזינגר נתבקשה לגשת לבנק הפועלים שבה היה לה חשבון לא פעיל כדי למשוך יתרה מהחשבון. במעמד זה התברר לה שיש הוראת קבע מחשבונה על סכום של 34.9 ש"ח לחברת פרטנר. כשניסינו לבדוק את פשר העינין התברר כי חיוב האוזניות נעשה מחשבון הבנק שלה ולא מכרטיס האשראי שלי כפי שחשבנו. החיוב על סך סכום דומה שנעשה מכרטיס האשראי שלי היה עבור מספר מנוי אחר (שלא ידענו על קיומו )מספר 054-8150121 מנוי משנת 2005.....שמעולם לא קיבלתי חשבונית עבור מנוי זה. נאמר לי שמשנת 2014 נשלחות חשבוניות למייל שלי ,היות ומעולם לא קיבלתי חשבונית במייל ביקשתי לדעת לאן נשלח ומסתבר שהייתה טעות בכתובת המייל...מה שאומר שהמייל חזר אליהם.
לאחר שפניתי לנציב תלונות של פרטנר במייל חזרו אלי בטלפון והוסבר לי כי למנוי שעל שם שיר וייזינגר יש קוד לקוח 1.13626431 . קוד זה נפתח לה בזמן שרותה בצבא כשפיתו אותה לעיסקה של טלפון+שיחות לתקופה מסויימת. מיד בתום התקופה בשנת 2012 היא ביקשה לבטל את המנוי שאכן בוטל. אבל מסתבר שקוד הלקוח שלה המשיך להיות פעיל .....ולכן כש"רכשנו את האוזניות" "ההטבה" ניתנה על המנוי שלא קיים ושוייך לקוד לקוח שהיה מקושר להוראת קבע בבנק ...והיות ולא היה חיוב על המנוי (שבוטל) לא ניתן זיכוי....
המנוי הקיים מספר 054-5873032 משוייך לקוד לקוח אחר על שם שיר וייזינגר שמספרו 5.11697.10.00.100002....ומשולם על ידי (גילי וייזינגר), דרך כרטיס אשראי.
לאחר הסבר מפורט זה שעדיין (למרות שאני מנהלת חברה בעצמי) לא ברור לי ...ברצוני לשטוח את טענותי לחברת פרטנר על אי עמידה בהסכמים, על סירבול בלתי הגיוני הגורם לתשלומים מיותרים ועל שמירת פרטי תשלום של לקוח למרות שביטל את המנוי.
לאחר מספר שיחות טלפון מצד נציגה של נציב תלונות של פרטנר והסברים בלתי מתקבלים על הדעת , הוצע לי זיכוי של חודשיים למנוי שלא ידעתי על קיומו ובנוסף הטבה של 3 חודשים לשמיעת מוזיקה ללא תשלום ....כמובן פיצוי מגוחך...
לסיכום:
1. שילמתי כ34 ש"ח בחודש משנת 2005 על מנוי לא פעיל שלא ידעתי על קיומו (מספר 054-8150121) דרך כרטיס האשראי שלי מבלי שקיבלתי אי פעם חשבונית.
2. הוצעה לנו הטבה של אוזניות בהבטחה שנחוייב ונזוכה על סכום של כ 34 ש"ח בחודש. במעמד העסקה נבדק טלפון מספר 054-5873032 לזכאות להטבה וביקשנו לחייב את כרטיס האשראי שלי. בפועל החיוב נעשה על מנוי שאינו פעיל משנת 2012 ודרך קוד הלקוח חוייבה הוראת קבע ללא אישור. הזיכוי לא נתקבל מעולם היות והחיוב נעשה על מנוי שאינו קיים (לפי בחירת פרטנר).

אני דורשת מחברת פרטנר החזר על 7 שנות (על שנים קודמות חל חוק ההתיישנות) תשלום חודשי בסך 2856 ש"ח בתוספת ריבית והצמדה עבור מנוי לא פעיל משנת 2005 שלא טרחו לשלוח חשבוניות על התשלומים (ולכן לא ידעתי על קיומו).
בנוסף אני דורשת החזר של 1256 ש"ח על האוזניות שמעולם לא קיבלנו עליהם את הזיכוי המובטח.
בנוסף ,אני דורשת לחייב את חברת פרטנר למחוק את כל פרטי התשלום שנמצאים בידיהם ואינם קשורים לחשבון מנוי פעיל (הוראות קבע וכד...).
כספי סוג הנזק :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
יקטרינה פופובה - מנהלת קשרי לקוחות גופים ציבוריים שם ותפקיד:
טופה בנושא ע"י מנהלת במחלקת פניות הציבור תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה