תלונות אל על

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תחבורה ותעופה מגזר:
אזור תל אביב איזור:
אל על שם בית העסק:
זוהמה במטוס אל-על. נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
13/4/2017
לשרות לקוחות שלום – לידי הגב' רות סולומון . – תגובה משפחת דותן לתשובתכם.
מספר הפנייה הינו : CUST 2017 684691
לתשומת לבכם רעייתי ואנוכי טסנו באל על הלוך ושוב מאמסטרדם לישראל . שיבה לישראל ב- 28 לפברואר 2017.
עברנו עוגמת נפש בטיסות, מושבים מזוהמים בכתמים לבנים ודביקים , שולחנות אכילה מזוהמים בשאריות מזון דביק, על אחד השולחנות היו כתמי דם קרוש ודוחה , איזה זוהמה ... וכוסות שתייה ואריזות וופלות בכיסי המושבים....
מה דעתכם לנקות בקביעות מטוס אל על לפני עליית הנוסעים .
הנוסעים משלמים במיטב כספם לטיסה וחובה עליכם לספק להם שירותי ניקיון המטוס הקבועים בחוק הכוללים ניקיון מושבים מגשי/שולחן אכילה ועוד... ,
הנכם מתייחסים בזלזול וביחס משפיל לנוסעים .
התשובות שהנכם משבים לנוסעים המתלוננים אינה מטיבה עמכם ובהחלט פיצוי של 100 נקודות לזוג הטס עמכם ועבר עוגמת הנפש בשתי טיסות אל-על הינה לעג לרש ומבישה ביותר...
בתשובתכם כתבתם שהנכם "מקפידים לנקות את המטוסים טרם כל המראה." המשפט שקרי ואינו משקף את המציאות, המטוס מזוהם ומלוכלך נוסעים רבים קבלו על כך .
הרסתם לנו פעמיים את שהייתנו בטיסה אל על ....
בכבוד רב.
מוסיה ויגאל דותן.
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצויי הוגן. פתרון נדרש :

אל על שירות לקוחות

, תגובה:
רוזי- קשרי לקוחות אל על שם ותפקיד:
לנוסע נשלחה תשובה במייל תגובה:
לנוסע נשלחה תשובה במייל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה