תלונות מלונות פתאל

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בתי מלון וצימרים מגזר:
אזור הדרום איזור:
מלונות פתאל שם בית העסק:
חיוב כרטיס אשראי ללא ידיעת הלקוח בכרטיס שהוצג כפיקדון עוד בזמן השיהיה נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
היתארחתי במלון לאונרדו אשדוד בתאריך 13.4 2017 ועד 16 4 2017 בזמן שהכריס אשראי שלי אצלהם הם חיבו כרטיס שהוצג כפיקדון ללא ידיעת הלקוח הינו אמורים להישאר עד ל17 4נ2017 לא מספיק שחייבו אותנו בלי ידיעה וגם הינו נאלצים לעזוב את המלון עברנו עוגמת נפש במלון הם מנסים לצאת הכי בסדר שיש בזמן שהם לא בסדר היכלל אבקש שיחזירו בבקשה את הסכום שחויב תודה .מה שבטוח לא אתארח יותר במלונות של הרשת .אים ככה עושים ללקוחה קבועה אז כבר אין לי מה להגיד
עוגמת נפש סוג הנזק :

מלונות פתאל שירות לקוחות

, תגובה:
אתי בן נפתלי, מנהלת פניות אורחים רשת מלונות פתאל שם ותפקיד:
אני מודה לך על פנייתך תגובה:
תגובה התקבלה במלון פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה