תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אינטרנט מגזר:
אזור השפלה איזור:
012 סמייל / אינטרנט זהב שם בית העסק:
רח' האצ"ל 53 ראשל"צ 75706 כתובת:
חוב על כרטיס חיוג ליוון שתפח נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏18 ‏אפריל ‏2017 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
רכשתי לפני כ8 חודשים כרטיס חיוג ליוון ב28.9 שח שכולל חבילת דקות, לפני נופש בכרתים.
הכתובת לא מעודכנת במנוי של החברה ורשומה שם הכתובת הקודמת של הוריי ברחובות.
היום אבי הלך לאסוף דואר משם(הוא כל חודש חודשיים הולך לאסוף משם דואר שמגיע לשם) וגילה מכתב מנובמבר על התראת חוב מ012 על הסכום הנקוב כנ"ל, לכן פניתי היום ל012 לברר מה פשר העניין ומסתבר שהכרטיס אשראי לא מעודכן ויש במערכת כרטיס אשראי ישן לא בתוקף. ושיש חוב שהצטבר ל130 ש"ח והנושא נמצא במחלקה משפטית, הנציגה הסבירה שהפעילו חייגן למספר של בית ושלחו הודעות טקסט עם התראות(לטלפון ביתי קווי שלא תומך בזה וגם הוא לא שלי הוא של הוריי), בזמן שבמנוי שלי קיים גם המספר סלולר שלי מזה שנים ולא התקשרו אליי בנושא זה בכלל..
הסברתי שכך המצב וגם שלמיטב זכרוני עדכנתי לאמצעי תשלום חדש. היא עשתה בדיקה ואמרה שלא עודכן אמצעי תשלום התעקשתי שתבדוק אבל זה לא עניין את הנציגה רק לשלם 130 שח והסוגיה תיפתר, סירבתי מכיוון שלא עודכנתי לגבי עצם זה שיש לי חוב , כלומר לא דאגו להשיג אותי כדי לידע אותי ושאסדיר את החוב( השליחה של המכתב הוא בבחינת כסת"ח ותו לא וגם הוא הגיע באיחור שכן מוטבע על המכתב נובמבר ובפעם הקודמת שאבי אסף דואר הייתה פברואר) וגם לא מוכן לשלם סכום מנופח כזה אלא רק סכום מקורי שאני חייב.
אח"כ עליתי מול נציגה נוספת ואמרתי לה שאני מעוניין לשמוע הקלטה שאכן לא עדכנתי כרטיס אשראי במעמד הרכישת כרטיס חיוג, אמרו לי להתקשר למספר מסויים 0544198113 לתת מספר לקוח ושנוכל להאזין לשיחות, התקשרתי חיכיתי 5-6 דקות, ענה נציג, הסברתי לו שאני לקוח ומעוניין לשמוע הקלטה של פנייה מסויימת, הוא אמר תמתין שנייה, שם אותי על החזק והעביר אותי לתור המתנה של 15 דקות!!!, חיכיתי 10 דקות והתייאשתי ירדתי מהקו. אחר כך התקשרתי לאותו מספר, חיכיתי 6-7 דקות וללא מענה התייאשתי והשארתי את המספר שלי לחזרה, כעבור 45 דקות או שעה לא זוכר בדיוק , חוזרים אליי מתמיכה טכנית והוא שומע את התסכול שלי ולא יכול לעשות דבר ומעביר אותי לשירות לקוחות שוב פעם...
זה בושה וחרפה של חברה שירות מתחת לכל ביקורת, תת רמה ומזעזע.
במידה ולא ימצא פיתרון לעולם לא אתקשר בשום דרך בשום שירות עם 012 סמייל, מובייל, פרטנר , ואמליץ לכל מכריי להתרחק כמו מאש מקבוצת חברות זו.

טרטור ועלבון סוג הנזק :
תשלום חוב בלבד על עלות כרטיס חיוג ללא עלויות מנופחות שהצטברו שלא בידיעתי פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה