תלונות מלונות דן

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בתי מלון וצימרים מגזר:
אזור חיפה איזור:
מלונות דן שם בית העסק:
שד הנשיא חיפה כתובת:
זלזול ויחס מתנכר של צוות המלון נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
אני חבר במועדון הלקוחות. זה לא נוגע לתלונתי. שהינו כל המשפחה [עשרות חדרים]במלון דן כרמל בחיפה בסוף השבוע 7.4.17. לאחר שעזבנו הבחנו ששכנו שני פריטי לבוש על המיטה בחדר בו שהינו. לאחר יומיים צלצלתי למלון שם השיבו לי שינסו לאתר את הפריטים וישובו אלי תוך יומיים-שלושה, בכל מקרה: הן שמצאו והן שלא מצאו. חלפו הימים ולא קבלתי כל תגובה מהמלון. התקשרתי בשנית, שוב הובטח לי שתוך 24 שעות ישובו אלי בכל מקרה. כמובן, גם הבטחה זו התבררה כשקר מוחלט. התקשרתי בשלישית, דברתי עם שרון מזכירת המנכל, שהבטיחה לי שתשוב אלי, להפתעתי היא שבה ובישרה לי שהאבידה לא נמצאה. איני בא בטרוניה מדוע שני פריטי הלבוש לא נמצאו[היו מונחים על המיטה בחדרנו] אני נעלבתי מדוע הופכים את האורחים לבדיחה? מדוע לא עומדים בהבטחה? מדוע צריכים לטרוח ולצלצל שלוש פעמים כשהובטח ע"י צוות המלון? שלחנו הודעות לכל המשפחה הנרחבת שהתארחו במלון ודווחנו העלבון. לא נעשה יותר אירועים בדן כרמל. וכך אני ממליץ לכולכם.
עלבון סוג הנזק :

מלונות דן שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה