תלונות אמריקן לייזר

תלונות מרפאות

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רפואה מגזר:
אזור השפלה איזור:
אמריקן לייזר שם בית העסק:
רחוב משה לוי 11,ראשון לציון,סניף ראשי כתובת:
אשדוד סניף בית העסק:
לא קיימת אפשרות לקביעת תורים -טלפונית נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
כבר שנתיים וחצי אני לקוחה של אמריקן לייזר אשדוד, אני מתגוררת במרחק של כחצי שעה מהעיר.
עד כה הייתי קובעת את הטיפול הבא בצורה פרונטלית בשלושה חודשים האחרונים אני מתקשרת 3 פעמים בשבוע ומחכה 10 דק' על קוו הטלפון(על מנת לקבוע תור) ללא מענה! מבחינת זמנים בטיפולים כבר פספסתי שני טיפולים עקב חוסר מענה בסניף. זה אבסורד שלקוח לא מקבל מענה טלפוני במשך שלושה חודשים ואין בפני דרך יצירת קשר שונה מלבד הגעה עצמית לסניף ובזבוז זמן יקר.
אבקש את הסיוע שלכם על מנת שאוכל לסיים את טיפולי בצורה הולמת.
בזבוז זמן סוג הנזק :
היענות טלפונית! אפשרות לעבור לסניף אחר פתרון נדרש :

אמריקן לייזר שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה