תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שוק הסלולר מגזר:
אזור השרון איזור:
Orange (אורנג') שם בית העסק:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
גלקסי S5 עם בעיות חוזרות שלא ניפתרות נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
עד לא מזמן הייתי לקוח של אורנג במשך 13 שנה. ורכשתי שם 2 מכשירים
1 אייפון 6S, וגאלקסי S5 אשר אני עדיין משלם עלייהם כל חודש {36 תשלומים} בשנה האחרונה הטלפון {S5} ניכנס ויוצא ממעבדות אורנג ללא סוף עקב זה שהמכשיר עובד בצורה איטית להחריד. לא ניראה לי שמכשיר מתקדם שעדיין תחת תשלומם חודשיים אמור לעבוד בצורה כזאת עד כדי כך שזקרתי את המכשיר שאני משלם עליו למגירה, ומשתמש בטלפון ברמה הרבה יותר פחותה.
בכל פעם שהמכשיר היה ניכנס למעבדות היו עושים לו ריסט והמכשיר היה חוזר לעבוד בצורה תקינה למשך חודש וחצי במקסימום.
ואחרי חודש וחצי היה חוזר שוב למעבדה ושוב ריסט.
באיזה שהוא שלב שנימאס לי שהטלפון יוצא וניכנס ממעבדות דרשתי החלפה של מכשיר חדש.
כמובן שאורנג לא הסכימו והסכימו להחליף לי בורד { אחרי שנציגה ראתה היסטוריה של המכשיר ופלטה בטעות שכנראה יש באג במכשיר שלי שאי אפשר לסדר} היא הבטיחה שהמכשיר שיכנס לתיקון יוחלף לו בורד חדש. אם הבעיה תחזור על עצמה הם יחליפו לי את הטלפון לחדש.
כמובן שהבעיה חזרה על עצמה אחרי פחות מחודש.
כשרשמתי מייל למנכ"ל אורנג. חזרה אליי מישהי מטעמו והציעה להכניס את המכשיר לתיקון { כל זאת בזמן שאני עדיין משלם ביטוח בנוסף} כמובן שלא הסכמתי כי מאסתי בתיקונים, והיא הציע לי לנסות משהו אחר.
למחוק את הטלפון ולא להתקין אפליקציות. כי כנראה שיש אפליקציה ש"תוקעת את הטלפון"
יש לציין שמאז שהתחילה הבעיה והבנתי שאני לא הולך לצאת מזה בכזאת קלות על הטלפון שלי יש 15 תמונות , 3 סרטונים, ו10 אפליקציות במקסימום, שכולם מאושרות כגון , פייסבוק, מקו, WAZE, YNET, איביי. WHATSAPP, וכ'ו

לא עולה על הדעת ולא מתקבל שטלפון שניקנה באלפי שקלים ולא טלפון עלום שם/ מותג. אינו יכול להתמודד עם אפליקציות כאלה ואחרות .

מאז ביטלתי ביטוח והתנתקתי מאורנג אחרי 13 שנה , הם לא ראויים ללקוח כמוני.
אבל הם עדיין גובים מני תשלום על טלפון לא שמיש שאין ביכולתי להשתמש בו
עלבון, כספי, בזבוז זמן סוג הנזק :
החלפה של טלפון חדש, או החזר יחסי מידי של שנה אחורה פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
יקטינה פופובה - מנהלת קשרי לקוחות גופים ציבוריים שם ותפקיד:
לקוח טופל ע"י מנהלת במחלקת פניות הציבור של חברתנו בנושא בתאריכים 29102016, 20122016, 15012017 התשובתנו נותרה בעינה. תגובה:
קיבל הצעה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה