תלונות פול אנד בר

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קניות מגזר:
אזור תל אביב איזור:
פול אנד בר שם בית העסק:
שירות בזיוני נושא התלונה:
לזר יוחאי שם/כינוי:
‏שבת ‏22 ‏אפריל ‏2017 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לא יאומן.. פול אנד בר, רשת בגדים גדולה שאמורה לתת שירות ללקוח אבל כנראה שלא..
אהבתי חולצה, שע"פ מה שרשום על הטיקט הינה קיימת גם במידה xxl.
אך בפועל, כשמנסים "להיעזר" בצוות העובדים אז הטענה היא שזו מידה שלא מגיעה לארץ. יחד עם זאת, כשמבקשים לנסות לבדוק במחשב אם אכן אולי כן קיים ואפילו בסניף אחר מתחילים סיבות ותירוצים שנאמרים בכל סניף.. כאילו זה חלק מההנחיות שהם מקבלים..
הייתי לפחות ב-3 סניפים.. באחד מהם אפילו ניסיתי את מזלי פעם נוספת.. אבל התשובות הן כאלו..
"אני לא יכולה לבדוק, המלאי במחשב לא מעודכן"
"אני לא יכולה לבדוק כי אין לי מחשב"
"אני לא יכולה לבדוק כי כרגע אין רשת"
"פשוט אין.. אין לי מה לבדוק"
ביזיון.. חבל מאוד.. אני לחנות הזו לא אכנס.

פול אנד בר שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה