תלונות אל על

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תחבורה ותעופה מגזר:
אזור השפלה איזור:
אל על שם בית העסק:
היחס מזלזל ופגיעה כספית נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
אישתי חזרה מהטיול (עם עוד 2 חברות) מרומא עם חברת אל על בתאריך 30.03.17 מספר הטיסה : LY383 :
1) הטיסה איחרה ב5 שעות בגלל חוסר בצוות . בזמן המתנה לטיסה לא היצעו לנוסעים מיים ואוכל .
2) גם בזמן טיסה בגלל חוסר בצוות לא היצעו לנוסעים לשתות ולאכול למרות שטיסה נמשכת יותר מ4 שעות
והכרטיס כולל אוכל ושתיה
3) גם שהיא בדקה מזוודה התברר שנעלמה בובת ברבי עם הרבה חלקים שקנית למתנה לבת.
אני רוצה לציין שביתי הקטנה ידעה שקנו לה את המתנה שהיא רצתה והייתה מאוד מאוכזבת. אחרי שמלאינו לשלחנו מסמכים כדי לקבל פיצוי על העובדן המתנה אל על סירבה לפצות את עובדן מכוון שלא היה לי קבלה .מספר פניה כבודה של אל על : : BAGG 2017 695653

אנחנו מחקים לפיצוי כספי הולם בגלל כל הבעיות הנייל . אחרי שאקבל תשובה מאל על נשקול האם להגיש תביע לבית המשפט על פגיעה כספי ועוגמת נפש
עוגמן נפש סוג הנזק :

אל על שירות לקוחות

, תגובה:
קשרי לקוחות שם ותפקיד:
הנוסע קיבל תשובה ישירות למייל שלו . תגובה:
הנוסע קיבל תשובה ישירות למייל שלו . פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה