קניות |
מגזר: |
אזור הצפון |
איזור: |
הום סנטר |
שם בית העסק: |
זכרון יעקב |
כתובת: |
איכות מוצר ושירות לקוי |
נושא התלונה: |
סנה דני |
שם/כינוי: |
שבת 01 אפריל 2017 |
תאריך האירוע: |
אזור הצפון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בתאריך ה-1-4-17 רכשתי חרמש חשמלי תוצרת Tornado. כאשר הפתחתי את האריזה בביתי גיליתי שהמכשיר פגום (שבר בפלסטיקה). נאלצתי לחזור לחנות ולהחליף אותו.
המכשיר השני עבד בדיוק כ-40 דק לפני ששבק חיים ולא חזר לפעול.
ניגשתי, שוב, לסניף (3-4-17) ושם נאמר שמכיוון שנעשה שימוש במכשיר הם יכולים רק לשלוח לתיקון אצל הספק.
משלא קיבלתי שום אות חיים על מצב התיקון ניגשתי פעמיים לסניף לנסות לברר, ובפעמיים האלו ניפנפו אותי בטענה שהאחריות היא של הספק (פשוט יחסי אנוש גרועים ביותר ).
בתאריך ה-24-4-17 שוחחתי עם גברת בשם דבורה מהשירות לקוחות, אשר הבטיחה לבדוק באופן אישי את המקרה ולחזור אלי. מיותר לציין שזה לא קרה.
עוגמת הנפש, מעבר לבזבוז הזמן, היא בכך שאת החרמש רכשתי אך ורק כי תכננתי לארח אירוע בגינה שלי ובסופו של דבר שילמתי לגנן אשר ביצע את העבודה.
|
עוגמת הנפש, בזבוז זמן |
סוג הנזק : |
פיצוי כספי |
פתרון נדרש : |
|
|