תלונות סאני תקשורת

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שוק הסלולר מגזר:
אזור תל אביב איזור:
סאני תקשורת שם בית העסק:
בן ציון גליס 46 , פתח תקוה כתובת:
הרצליה סניף בית העסק:
ניסיון לרמות אותי בתיקון, לגבות על דברים שלא קיימים נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כחודש קיבלתי התראה בנייד כי קיים עדכון גרסה, ואני בתמימותי עידכנתי את המכשיר. לאחר האתחול, מסך הטאצ׳ הפסיק לעבוד, ולא ניתן היה לגלול, לענות לשיחות ושום מקש לא הגיב. ניגשתי לסמסונג מובייל פתח תקווה והתברר לי כי נותרה לי אחריות לעוד כמה חודשים. מעולה! לא אצטרך לשלם. טעות!
אחרי יומיים מתקשרים אליי מסמסונג ואומרים לי כי עליי לשלם 1440₪ מכיוון שהעדכון פגע במחשב הפנימי וצריך לפתוח את המכשיר, ומכיוון שהמסך החיצוני והאחורי שבורים לגמרי, יש צורך להחליפם, וללא פתיחת המכשיר הטלפון לא יעבוד!!! שאלתי את הנציג מדוע לא ניתן לפרמט את המכשיר ובכך להחזיר את המכשיר למצב הקודם, ונעניתי כי הטכנאי ניסה זאת אך ללא הצלחה שכן המחשב הפנימי נפגע. כמו כן הוא ניסה לתת לי הנחה ולשכנע אותי שאני חייב לפתוח את המכשיר. לא קניתי את הבלופ והלכתי לאסוף את המכשיר באותו היום. כשהגעתי לאסוף את המכשיר, הנציג בעמדה אמר שטרם תוקן הטלפון כיוון שצריך את האישור שלי לפתוח אותו ולהחליף את המסכים, ומחיר התיקון הינו 1440₪. אמרתי לו כי אינני מעוניין ורוצה לקבל את המכשיר ברגע זה. כשלקחתי את המכשיר ראיתי שעבר פרמוט והוא עובד כחדש!!!!!! וזאת בניגוד למידע שניתן לי הן מהנציג הטלפוני והן מהציג בעמדת השירות. אציין כי במסך האחורי היה סדק זעיר שכמעט ולא ניתן להבחין בו!!! והמסך הקדמי שלם וכלל איננו שבור!!!
לסיכום :
אם הייתי קונה את הבלופ של סמסונג ולא הולך באותו הרגע לאסוף את המכשיר, הייתי משלם 1440₪ לחינם על מכשיר שעובד כחדש לאחר הפירמוט שנעשה בו, בעוד טענו הנציגים כי לא ניתן לתקנו מבלי לפתוח את המכשיר!!
זהו מחדל שלא ניתן להעביר על סדר היום והנני דורש בדיקה מעמיקה ומקיפה של כל הגורמים שכשלו בטיפול הבעיה. זהו נסיון לעקוץ ולגנוב כסף על לא מאומה ודבר זה מביש חברה גדולה ובינלאומית כמו סמסונג.
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי פתרון נדרש :

סאני תקשורת שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה