|
|
|
|
|
|
|
|
קניות |
מגזר: |
אזור הדרום |
איזור: |
המשביר לצרכן |
שם בית העסק: |
אשקלון |
כתובת: |
התנהגות קופאית |
נושא התלונה: |
יום שישי 05 מאי 2017 |
תאריך האירוע: |
אזור הדרום |
אזור: |
תיאור הבעיה:
שלום.
ביום שישי האחרון, נסענו לקניות במשביר כהרגלנו ונתקלנו בעובדת בשם חן בהתנהגות בזויה ואינה הולמת את תפקידה.
בקומה השניה אני מודדת נעליים, וסמוך ניגש בעלי לשלם עבור סנדל שהיה במבצע בכניסה לחנות. מתחילת שיחה כבר הגיבה " אתה שואל שאלות יותר מידי" .
לאחר מכן בעלי מתבקש לשלם 135 שח , בעלי אומר לה היה כתוב שזה במבצע 100 שח בלבד. " אז תלך למטה ותשלם "
אני ניגשתי לבקשתו יש כאן עובדות (מחלקת נעליים) תשלחי בבקשה לבדוק את המחיר. " נראה לך " סליחה אמרתי תירגעי !! .ברצוני לציין שבעלי בן 69 ואני 67 . הקופאית לא הפסיקה לחנך אותי.ואת בעלי .
הקטע שמוטי אותי אמרה לי. " פוסטמה תלכי " ועוד רצה לכיוונים להכות אותי . באו קונים וחיבקו אותי ומנעו ממנה להכותני.
שילמנו את הקנייה בקופה למטה (כמובן 100 שח הסנדלר לנכד) ועוד.
לפתע העובדות שם באו אלינו ואמרו שכך היא מתנהגת , כמה פעמים.
אבקשך את העיניין לטיפולכם.
תודה מראש
זהבה
|
עלבון |
סוג הנזק : |
לשיקול דעתכם ! |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
המשביר לצרכן שירות לקוחות
, תגובה:
|
|
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה |
|
|
|