תיאור הבעיה:
שלום
בתאריך 6.5.17 בצעתי הזמנת מגש פיצה באפלקציה,
בהזמנה הקודמת קיבלתי מגש פיצה קר ומעוך
נאמר לי לציין זאת בהזמנה הבאה לשם קבלת הפיצוי
ציינתי זאת בהערות באפלקציה, לאחר כחצי שעה חוזרת אלי נציגה בשם נוי מסניף חולון ומתחילה לתחקר אותי כאילו שאני חשוד במשהו ( לדעתי גילה אינו עולה על 16 ע"פ הצורה בה נהלה את השיחה בנינו)
כששאלתי אותה לפשר השאלות הבלתי פוסקות לגבי הפיצוי שהובטח נענתי ב" זה מה שיש , אתה רוצה תזמין אתה לא רוצה אל תזמין "
אז תודה לכם פיצה האט שמעסיקים ילדים עם תודעת שירות של כלום , כשאני משלם 80 שח על מגש פיצה יש לי את האפציות לרכוש במקום שיודעים לתת שירות ומענה ולא להחקר ע"י נערה בת 16 שגורמת לי להרגיש כאילו אני אשם במשהו.
עד שתחליטו שכדאי לכם לשלם משכורת למנהל משמרת שידע לתת מענה וגילו עולה על 16 , אעדיף להזמין ממקום אחר
, תודה
|