|
|
|
|
|
|
|
|
תחבורה ותעופה |
מגזר: |
אזור תל אביב |
איזור: |
באדג'ט |
שם בית העסק: |
בן ציון גליס 14 פתח תקווה |
כתובת: |
פתח תקווה |
סניף בית העסק: |
אי ביטול עסקה באשראי למרות בקשה מפורשת |
נושא התלונה: |
פודור ליאור |
שם/כינוי: |
יום רביעי 03 מאי 2017 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 02/05/2017 ביצעתי הזמנה להשכרת רכב ושילמתי מראש סך של 329.67 ש"ח. יום לאחר מכן התקשרתי ע"מ לבטל את החיוב אך רק מרכז ההזמנות היה יכול לבטל את ההזמנה. ניסיתי להשיג אותם מהשעה 8:00 בבוקר, אמרו שיחזרו אליי ולא חזרו.
רק בשעה 13:46 הצלחתי להשיג אותם ונאמר לי שהעסקה נשלחת לחברת האשראי לביטול ואני אמור לראות את הזיכוי תוך יום או יומיים.
עד היום בבוקר איני רואה ביטול בכרטיס האשראי והסכום אמור להיות מחויב בתאריך החיוב שלי.
אשמח לעזרתכם בקבלת הזיכוי על חיוב למרות בקשת ביטול מפורשת ולמרות שלא השתמשתי בשירות של החברה.
|
כספי |
סוג הנזק : |
זיכוי מלא באשראי - 329.67 ש"ח |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
באדג'ט שירות לקוחות
, תגובה:
|
|
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה |
|
|
|