תלונות הוניגמן

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קניות מגזר:
אזור השרון איזור:
הוניגמן שם בית העסק:
ברל כצנלסון 14, קניון ערים כפר סבא כתובת:
קניון ערים סניף בית העסק:
חווית קנייה מעליבה ופוגעת שגרמה לעגמת נפש נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏07 ‏מאי ‏2017 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום לכם,

ברצוני לדווח על חוויה מאוד לא נעימה, שעברתי בסניף הוניגמן, שבקניון ערים בכפר סבא.
רציתי לרכוש שמלה מסוימת, אך ברגע האחרון ראיתי, כי יצאו ממנה חוטים וחששתי לפרימתם. אמרתי למוכרת (נונה) שמסיבה זו לצערי איאלץ לוותר עליה. להפתעתי אותה מוכרת אמרה לי באפאטיות מלווה בחוצפה "למה את מצפה בדיוק כשאת רוצה לקנות שמלה ב69.90 ש"ח? זה מה שמקבלים במחיר כזה ואת לא יכולה לצפות אחרת!".

אמרתי לה שבכל מקום שאני קונה בגד אני מצפה שלא יצאו בו חוטים, ולא משנה מה העלות, 70 ש"ח זה גם כסף, ולקנטר במצב כזה זה ממש לא לעניין.

מאחר ולא יכולתי ליהנות בחנות מהמבצע של 30% ההנחה (שכן היה צורך לרכוש 2 פריטים) ביקשתי לצלם את הטיקט של הדגם של השמלה השנייה, שרציתי לקנות בתקווה שאמצא את השמלה הראשונה (שהייתה עם התפירה הרופפת) תקינה ובמידתי בסניף אחר, וכך אוכל לרכשה יחד עם השמלה הראשונה וליהנות מהמבצע. לתדהמתי, המוכרת נזפה בי על כך שצילמתי ואמרה לי "את יודעת שזה נקרא ריגול תעשייתי?!" כשכל מה שביקשתי היה לצלם את הטיקט על מנת שאזכור את שם הדגם!

החוויה הייתה מאוד לא נעימה במילים עדינות, וגרמה לי להצטער צער רב על כך שבחרתי להצטרף כחברה ברשתכם!

אשמח לטיפולכם ולפיצוי על העלבון ועגמת הנפש הרבה שנגרמה לי :( !
עגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי על היחס והחוויה הלא נעימה פתרון נדרש :

הוניגמן שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה