תלונות אל על

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תחבורה ותעופה מגזר:
אזור הצפון איזור:
אל על שם בית העסק:
גביית יתר של מיסי נמל נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
הזמנתי באל על כרטיסים ללונדון.
במהלך ההזמנה קפצה ההודעה הבאה: "בשל שינוי במדיניות מיסי הנמל הבריטים, החל מה- 1.3.2016 בטיסות הממריאות מבריטניה, נוסעים בגילאים 12 עד 15 (כולל) הטסים במחלקת תיירים זכאים לפטור חלקי ממיסי הנמל...נוסע אשר יבחר להשלים את תהליך ההזמנה והכרטוס באתר, זכאי לפנות למוקד השירות לקבלת החזר.."

לא מבינה מדוע אל על גובה מס נמל שכלל אינה אמורה לגבות, הרי המדיניות הבריטית היא מלפני שנה (מרץ 2016) וניתן היה לתכנת את המחשבים בהתאם.

כיוון שהשעה היתה מאוחרת, החלטתי לסיים את ההזמנה באתר.
לאחר מס' ימים פניתי לאל על על מנת לקבל זיכוי על התשלום העודף ששילמתי.
ונמסר לי שעלי לפנות בכתב.
ב-4.4.17 שלחתי במייל לאל על את כל החומר שביקשו כולל צילום דרכונים.
על מנת לוודא שיש ברשות אל על את כל החומר הנדרש, שלחתי תזכורות במייל שלא נענו, התקשרתי מס' פעמים, בהן מסרו לי נציגות שירות (נחמדות מאוד) שהנושא בטיפול ושעלי לבדוק את חשבון הבנק כי מזכים את החשבון אבל לא שולחים על כך הודעה כתובה.

ב-7.5.17 - חודש ימים אחרי הפניה הראשונה שלי (!!!!), הגיע מייל שמודיע שצילום הדרכונים אינו קריא.
אני תוהה למה לוקח חודש ימים להגיד שהצילום לא קריא !? (רק אציין שהצילום קריא למדי...)

לא רק שאל-על גבו תשלום שלא היו אמורים לגבות עכשיו ההחזר הכספי ממשיך להתעכב.
כספי סוג הנזק :

אל על שירות לקוחות

, תגובה:
רותם בן זקן שם ותפקיד:
שלום רב, הצטערתי לקרוא על אכזבת הלקוחה מהשירות. על מנת לבדוק אם בוצע הזיכוי כמתחייב נבקש מספר כרטיס טיסה של הילדים הזכאים להחזר. כמו כן, הערת הלקוחה בנוגע לשינוי מערכות הכרטוס הועברה לגורמים האמונים לבדיקה. בברכה, רותם בן זקן נציגת קשרי לקוחות אל על תגובה:
להביר אלינו מספר כרטיס לבדיקה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה