תלונות נטורפיל

תלונות מרפאות

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רפואה מגזר:
אזור חיפה איזור:
נטורפיל שם בית העסק:
חדרה סניף בית העסק:
אי עמידה בהסכם והתחייבות החברה נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
במסגרת ההסכם שחתמתי מול נטורפיל סניף חדרה באוגוסט 2015 הוסכם כי החברה מתחייבת "לדילול משמעותי בכמות השיער באזור המטופל והגעה לשלב של שערה פלומתית..." לצערי הרב, במבחן התוצאה ולאחר עשרה טיפולים ממש אין דילול משמעותי- צמיחה כמעט מלאה ואני מבקשת לקבל הסבר הגיוני מכך מנטורפיל. כמו כן, במעמד החתימה על הסכם הטיפולים ובמסגרת המבצע שהיה (1+1) באותה התקופה מנהלת הסניף דאז נתנה לי עשרה טיפולים בתשלום וטיפול נוסף חינם עבור כל אזור. המתנה נרשמה בהסכם שנחתם בסעיף הערות. בחודש מרץ 2017 סיימתי את הטיפול העשירי במספר ובאתי לקבוע תור נוסף ואחרון ונענתי בשלילה שלא ניתן לקבוע "טכנית" טיפול נוסף ללא אישור מנהל אז הבטיחו שיחזירו לי תשובה בנושא באותו השבוע וכבר "מחר בבוקר" יבדקו זאת. כדי לוודא שאכן ניתנה הטבה ואיני ממציאה המזכירה הוציאה את התיק האישי שלי וראתה כי אכן דבריי נכונים ומגיע לי טיפול נוסף חינם בכל איזור.
מאז הטיפול האחרון אני מתקשרת כמה וכמה פעמים והתשובה שאני מקבלת היא "שיבדקו את זה" - מסתבר ששכחו לבדוק את זה- גם אחרי שהזכרתי כמעט בכל שבוע, עוד הסתבר שהוחלפה במהלך החודשיים האחרונים מנהלת והמנהלת שקיבלה את פנייתי ככל הנראה החליטה להתעלם מהבקשה. לפני כשבועיים שוחחה עימי מנהלת סניף חדרה הנוכחית וטענה שאיני זכאית לקבל טיפול נוסף בחינם כיון שניתנה לי "הנחה משמעותית" בגין הטיפולים הקודמים ושההנהלה לא אישרה לי את הטיפול ה-11. הסברתי לה כי מדובר בהפרת חוזה שהרי נחתם הסכם בין שני הצדדים והם התחייבו לטיפול נוסף במתנה. ושוב, השיחה הסתיימה ללא פתרון והמנהלת אמרה שתבדוק זאת שנית ושהיא מתחייבת להחזיר לי תשובה תוך יומיים שלושה במקסימום. המשכתי להתקשר בכל שבוע והשארתי פניות רבות במזכירות הסניף ובמוקד השירות ביקשתי שמנהלת הסניף תחזור אליי ולא קרה. לפני כמה ימים לאחר פניות רבות סוף סוף חזרה אלי מנהלת הסניף וטענה כי איני זכאית לטיפול נוסף ואם אכן הובטח לי טיפול נוסף שאציג מסמך או אישור שקיבלתי מהם על כך (ניסיון התנערות מאחריות גרוע מאוד), הסברתי לה כי התיק האישי שלי נמצא בסניף והיא יכולה לצפות בהסכם בעצמה- בתגובה ענתה לי בביטחון מלא כי התיק כבר לא בסניף והועבר לארכיון לאחר שהתעקשתי ערכה חיפוש ומצאה את התיק בסניף- ושוב אמרה שתגיש בקשה להנהלה ותחזור אליי תוך יומיים שלושה. עד היום לא יצרו איתי קשר.
כיון שטיפול מתבצע בכל חודשיים בשבוע הבא אני אמורה לבצע את הטיפול ה-11 מה שככל הנראה לא יקרה.
בזבוז זמן וכסף סוג הנזק :
פיצוי הולם בגין הפרת חוזה. פתרון נדרש :

נטורפיל שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה