תלונות שרות הוגן

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חברות מגזר:
אזור השרון איזור:
שרות הוגן שם בית העסק:
לא ידוע סניף בית העסק:
ביטול מנוי שיעורים פרטיים באינטרנט נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏19 ‏מרץ ‏2017 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב, אשמח לקבל עזרה בנושא הנ"ל,
שמי עליזה אליהו,
רשמתי את ביתי בת ה- 6 ללימודי אנגלית באינטרנט בחברת my help, לאחר השיעור השני הבנתי שהשיעור אינו תורם לה כלל וזמני ההמתנה לשיעור ארוכים מאוד, ביקשתי לבטל את המנוי, ולאחר מכן ביצענו עוד כמה שיעורי ניסיון שהגיעו מיוזמת החברה על מנת שלא אבטל את המנוי, השיעורים לצערי לא צלחו ולא תרמו כלל לביתי בלימוד האנגלית.
הודעתי לחברה שאני מעוניינת לבטל את המנוי והם מצידם הסכימו בתנאי שאשלח מייל לביטול, ביום ה- 19/3 שלחתי את המייל ובאותו היום קיבלתי הודעה שהמנוי בשלבי ביטול.
מאז ועד היום למרות מיילים שאני שולחת וטלפונים שאני מבצעת המנוי לא בוטל.
התשובה שאני מקבלת מגברת פאני (אחראית הכספים בחברה) כמובן בזלזול, "המיילים לא עבדו", "כן היום נשלח זיכוי", "היום תקבלי את הודעת הזיכוי במייל" ועוד המון תשובות כאלו ואחרות על מנת לסיים את השיחה כמה שיותר מהר.
מיותר לציין שכל הדברים שהובטחו לא התקיימו.
הזיכוי שהייתי צריכה לקבל עומד על 4000 ש"ח, אציין שאני אם חד הורית המפרנסת לבד את ביתי והסכום הנ"ל גבוה מאוד עבורי.
אשמח מאוד באם תוכלו לסייע לי בנושא.
תודה רבה
עליזה אליהו
0508717303
כספי סוג הנזק :

שרות הוגן שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה