תיאור הבעיה:
לאחרונה נשבר לנו סוכך שמש במרפסת כתוצאה מרוח מערבית חזקה.
כמעט חודשיים טירטרו אותי במענה הטלפוני של שירביט מנציג לנציג, ביקשו אישורים, למלא טפסים ומסמכים, לתאם עם שמאי, להמתין לדוח השמאי, ועוד ועוד, (המצחיק הוא שבמהלך תקופה זו התבקשתי לענות על סקר טלפוני של שביעות רצון?? מהשרות),
ולבסוף, בלי כל בושה!, קיבלתי מכתב דחייה של התביעה בנימוק שלמרות שנזקי רוח אכן מכוסים בפוליסה ״בעת קרות הנזק מהירות הרוח באזורך לא הגיעה ל30 קשר כנדרש״
ממליצה בחום *להתרחק מחברת שירביט*, הם עושים כל שביכולתם לחמוק
|