|
|
|
|
|
|
|
|
מוצרי חשמל וצילום |
מגזר: |
אזור השפלה |
איזור: |
א.ל.מ. רשת חשמל ואלקטרוניקה |
שם בית העסק: |
העלמת מידע מהלקוח אספקת מזגן תקול ושבירת זכוכית חלון בעת התקנה |
נושא התלונה: |
אזור השפלה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
שלום להלן השתלשלות של מקרה ברכישת מזגן מאלמ
הניצול של חוסר ידע של אזרחים בעת הרכישה ולאחר מכן בעת ההתקנה
יצא ששילמתי 900 ₪ על התקנת מזגן 1 כ״ס בתשתית קיימת!
לא רק הרמייה של המוכר והמתקין המזגן הגיע תקול (מזגן אלקטרה) חדש מהקופסא שטכנאי יגיע רק ביום חמישי (יומיים אחרי) בנוסף המתקין היה לא מקצועי ושבר עם המקדחה את ויטרינת החלון (שגרם לזה שהחלון לא נסגר עד הסוף)
אשמח לבדיקתך אם אפשר לעשות עם זה משהו
המוכר מתנער לגבי העברת המידע טוען שהסביר
אם הייתי מבינה כי ההתקנה לא מסתיימת ב530 ₪ לא הייתי מבצעת דרכם כלל
תודה לירן
|
כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
א.ל.מ. רשת חשמל ואלקטרוניקה שירות לקוחות
, תגובה:
|
|
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה |
|
|
|