תלונות פול אנד בר

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קניות מגזר:
אזור ירושלים איזור:
פול אנד בר שם בית העסק:
יחס משפיל מצוות המוכרים נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,

כלקוח וותיק של החברה, והמרוצה ממנה מאוד! עד הערב
חייב לשתף בחווית קניה משפילה שחוויתי הערב.
הגעתי לסניף בקניון הדר בתלפיות בירושלים לחנות בכדי להחליף מכנס שקניתי שבוע קודם שהיה במידה קטנה ממה שהייתי צריך. כלקוח שרוכש די הרבה בסניף הזה מעת לעת ישנה בעיה שחוזרת על עצמה וזה זמן ההמתנה הארוך בקופות.

הערב ניגשתי יחד עם עוד לקוחה לקופה וכשראיתי שהמוכר מתקשה לסיים איתה ולקבל אותי לשירות, (15 דקות ממוצע עם הלקוחה) ביקשתי לפתוח קופה נוספת או ממנו מעט להזדרז.

המוכר מצידו חזר אליי : "אל תזיין לי את השכל", "אם יש לך בעיה אתה מוזמן לעוף מפה", "אתה יודע מה, לא בא לי להחליף לך את המוצר מה תעשה"? " לך תזדיין"
"ואל תעצבן אותי כי אתה לא יודע אם מי אתה מתעסק"
האחראי משמרת שהיה במקום, ניסה להרגיע את המוכרים וביקש מהם לפנות את המקום.
..ושאל אותי על פשר המהומה (שלה הוא היה עד מהתחלה).

כשהוצאתי את הפלאפון בכדי לקבל שיחה, זינק לעברי מוכר אחר שעבד בחנות וכעס וקילל גם שאני מצלם או מקליט ושיקח לי את הפון.

כשהסברתי לו מה עשיתי הוא לא היה מוכן לשמוע, כשביקשתי שיקח את הנייד שלי ויבדוק בעצמו מה היה סירב והמשיך להפציר בי "שקרן" ועוד.


אני קונה ברשת וקונה בסניף הזה. ליחס כזה עוד לא זכיתי!

אני לא חושב שמגיע לאיש לזכות ליחס מפלה וגס מאוד שכזה!

אני מוכן למסור את כל פרטי האשראי שלי והרשת תוכל לבדוק על הקניות שאני מבצע במיוחד בסניף הזה!

מצלמות האבטחה שמעל הקופה עדות למתרחש.


לרשת כה מכובדת זו לא מגיע אנשים כאלה שיעבדו תחתיה.

אני אישית לא אגיע לסניף הזה יותר מלבד לבדוק שתלונתי טופלה.

עוגמת נפש סוג הנזק :

פול אנד בר שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה