הישאם מחלקת תלונות הציבור |
שם ותפקיד: |
שלום רב,
• החברה מתייחסת בכובד ראש לכל תלונה המגיעה אליה מצידו של נוסע, וזאת כחלק ממדיניות עקבית של חשבון נפש מתמיד.
• חשוב לציין כי הלקוח פנה טלפונית לקצין בטיחות של החברה ללא שום הוכחה או תימוכין שיכול להעיד על נהג אוטובוס שפגע ברכבו ולכן התבקש ממנו לבדוק אם יש צילום או דברים אחרים שיכולים לקדם את הטיפול באופן נכון ומקצועי
• אנו כמובן מצרים על אי הנעימות ואי הנוחות שנגרמה לך עקב האירוע נשוא פנייתך, זאת תוך שמירה על כל הנטען לעיל.
• בתקווה כי התייחסותנו זו תתקבל בהבנה, וכי בעתיד תיהני משירותיה של החברה, העושה ככל שניתן, במסגרת המגבלות הקיימות, להשביע את רצון הנוסעים.
|
תגובה: |
|
פתרון: |
|
|