תיאור הבעיה:
נכנסתי עם ביתי לחנות פול אנד בר -סניף גרנד קניון, על מנת להחליף פריט שקבלה כמתנה ליום הולדתה. מאחר וזמננו היה קצר והתור לתאי המדידה היה ארוך מאוד ולא התקדם, ויתרנו ונגשנו לקבל זיכוי.
המוכרת סרבה לתת זיכוי ואמרה שאפשר לבצע החלפה בלבד, מאחר ואיחרנו ביומיים מהיום האחרון בו נתן לקבל זיכוי.
הסברתי כי האיחור הינו של יומיים בלבד וכי היו חגים במהלך התקופה של חודש ההחלפה. המוכרת בקשה לקרוא לאחראית החנות .
אחראית בשם שחר הגיע ,הסברתי גם לה את העניין וחזרתי על כך שזמננו קצר מכדי לחפש פריט אחר וכי מדובר ביומיים בלבד מתום המועד שנפל בחג. היא בחוסר אדיבות וחוצפה שאין כדוגמתה ענתה "לא , אין מצב אלו הם נוהלי הרשת" ואף הוסיפה "בכל רשת אחרת מזמן היו מנפנפים אותך אם היית באה עם בקשה כזו" עוד הוסיפה "הפריט עולה "כולה " 30 שקל". עוד ציינתי כי לא אוכל להגיע בימים הקרובים ואז יסרבו גם להחלפה בטענה "שעבר יותר מידיי זמן" וכי הסכום הוא לא מה שמשנה כאן ענתה בלזול "את יכולה לפנות לשרות לקוחות" יש לציין שנאלמתי דום לנוכח התגובה המבישה והמעליבה. בקשתי לדעת את שמה
כאמא ל3 בנות וכלקוחה טובה של הרשת כמו גם של רשת זארה מעולם לא זכיתי ביחס כה מזלזל. אנחנו מאוד אוהבות לקנות ברשת אך לאחר חוויה כה מעליבה ומשפילה סביר להניח כי נדיר את רגלנו מחנויות הרשת. שרות טוב הוא חלק בלתי נפרד מחווית קניות לא מספיקים רק מוצרים יפים ואיכותיים ..
|