|
|
|
|
|
|
|
|
קניות |
מגזר: |
אזור השפלה |
איזור: |
פרפקט ליין |
שם בית העסק: |
הרכבה לקוייה של ארון מטבח חדש |
נושא התלונה: |
אזור השפלה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
רכשנו מטבח חדש מפרפק ליין ובעת ההרכבה הסתבר למתקין בעת ההתקנה שהדלת מתחת לכיור אינה יכולה ל"שבת" כמו שצריך מאחר והציר אינו מתאים
לאחר שבועיים מייגעות בניסיון להשיג את שירות הלקוחות הגיע טכנאי השירות עם דלת חדשה בצבע אחר !!!
נכון להיום ולאחר שלושה שבועות שבהם אני מחכה שמישהו יחזור אלי לתאם התקנה חוזרת ולאחר אין ספור ניסיונות לתפוס את שירות הלקוחות עדיין נותרתי בלא דלת לארון במטבח החדש שקניתי
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
פרפקט ליין שירות לקוחות
, תגובה:
|
|
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה |
|
|
|