תלונות נעלי אלדו

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קניות מגזר:
אזור הצפון איזור:
נעלי אלדו שם בית העסק:
שידול למכירת תכשירי ניקוי נעליים ושירות מתחת לכל ביקורת נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
בעת רכישתי נעליים מחנות ALDO סניף כרמיאל הומלץ לי על תכשיר ליניקוי הנעל שעלותו 39 ₪. השתכנעתי ורכשתי המוצר.
השתמשתי בו פעם אחת וראיתי כי התכשיר כלל אינו עונה על ייעודו .
הגעתי לחנות במטרה להחזירו ונאמר לי שלא ניתן להחזיר המוצר ועלי לפנות לשירות הלקוחות.
התקשרתי לשירות הלקוחות . חזרה אלי כעבור כשעתיים "מנהלת שירות הלקוחות" ששמה אסתי (לא הסכימה למסור את שמה המלא) , הבהירה לי שאין דבר כזה להחזיר מוצר גם אם לטענתי לא ענה על הציפייות שלי. היא אפילו המשילה העניין לאבקת כביסה הנרכשת ולא מורידה בפועל כתמים והצרכן לא אמור להיות מפוצה על כך. האמנם?
הבהרתי לה שאני קונה ברשת שנחשבת מכובדת המכבדת את לקוחותיה והיא מבחינתה סכמה את השיחה ב- "שיהיה לך יום טוב ". פשוט סתמה את פי.
נדהמתי מהגישה, ציפיתי לכך שאם אני טורחת ומתקשרת לשירות הלקוחות, יתנצלו על אכזבתי מהמוצר ויבדקו הענין.
כנראה שזוהי הטקטיקה שלה- לשדל את הלקוחות לרכוש מוצרים ממש מומלצים אבל שירות הוגן לא יודעים לתת.
בושה וכלימה. לעולם לא אקנה דבר ולא חצי דבר ברשת אלדו. גם אם ימכרו נעליים מזהב.
עוגמת נפש סוג הנזק :
זיכוי כספי ומעבר לכך חשוב שהנהלת הרשת תתפקח. אני לעולם לא אחזור לקנות ברשת זו . פתרון נדרש :

נעלי אלדו שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה