תלונות קרביץ

תלונות ציוד משרדי

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימת   שעות פתיחה קרביץשעות פתיחה קרביץ גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קניות מגזר:
אזור הצפון איזור:
קרביץ שם בית העסק:
ביג קרית אתא כתובת:
מכשיר עט מתרגם שלא מתרגם ראוי ולא סורק ראוי נושא התלונה:
איזן שאול  רינת שם/כינוי:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
שוב רושמת מסכת התעללות בלקוח של רשת קרביץ ביום ה15.5.17 רכשתי עט מתרגם שבבואי לתפעל אותו לא היה תקין החזרתי לחנות במסגרת 14 יום ,למחרת קיבלתי חדש העט אינו מתרגם בצורה טובה לא סורק בצורה טובה או לא סורק בכלל מבחינה טכנית לדברי החנות עושה את עבודתו בקיצור בדיחה , מבקשת לדבר עם מנהל החנות בביג קרית אתא הוא אינו מוכן לדבר איתי שתפנה לשירות לקוחות אומר למוכר החנות ( רק שכח שלולא הלקוחות לא הייתה לא פרנסה וגם לא לרשת ישראל 2017 ) פונה משאירה הודעה בשירות לקוחות לא חוזרים אני חוזרת המנהל בחו"ל תמתיני עד יום א ממתינה , שוב מתקשרת בודקים המכשיר בסדר יקחו אותו למעדבה אומרת רותם יזמינו לך חדש המבחן שלי קרב 7.6 חייבת מכשיר מוצר לתירגום המילים מתקשרת אומרת לשירות לקוחות אני אקח אפילו מסניף אחר מכשיר יש לי מבחן לא קחי את המכשיר שהשארת בביג קרית אתא , מתרצה כי אין ברירה בעודה מבטיחה ששלומי מנהל החנות בביג הזמין לי אחר , בן זוגי לוקח בבואו הביתה חסר חלק בתוך הקופסא פלסטיק שהוא תומך סריקה מתקשרת לחנות מה מו מי , בסוף מביאה לי את זה הביתה , יום המבחן העט מתרגם לא סורק לא מתרגם כלום ושום דבר , מתקשרת אלי משירות לקוחות רותם סיפרתי לה אין בעיה תחזירי את המכשיר שלומי מזמין לך חדש , בן זוגי שוב חוזר רוצה להחזיר את המכשיר שלומי המנל בביג אומר לו לא אמרו לי כלום תבוא ביום ראשון , כאן הסנטה מריה שלי עלתה , רשת והנהלת קרביץ אתם חצופים תתביישו לכם שקניתי את המכשיר את הכסף ידעתם לקבל במלואו , שירות לללקוח הוא מהגרועים ביותר שחוויתי , אני לא רוצה לא מכשיר אני רוצה זיכוי , אני פונה לשירות להגנת הצרכן והכל כלול , לא לחזור אלי באם אין קבלת זיכוי המכשיר לא שמיש לא עושה את עבודתו המכשיר הוא עט מתרגם שאינו מתרגם ראוי ואינו סורק ראוי וכדי מאוד תפנימו את זה ותיקחו אחריות !!! רשת קרביץ לא להתקרב אליהם פשוט לא !! לא לתת לרשת קרביץ פרנסה ברגע האמת יתעללו בלקוח ראו הוזהרתם !!!
כספי סוג הנזק :
זיכוי ברשת לרכישת מוצר אחר פתרון נדרש :

קרביץ שירות לקוחות

, תגובה:
יעל קדם מנהלת השירות שם ותפקיד:
קרביץ מוכרת אלפי פריטים ברשת, שרות ואחריות על מספר המוצרים ניתנים דרך הספק. הלקוחה פנתה לחברתנו בתאריך 16 ומיד יצרנו קשר עם הספק על מנת לתת מענה ללקוחה, משיחה שביצענו עם הספק נמסר שככל הנראה מדובר בתפעול לא נכון של הלקוחה ולכן נקבעה שיחת ועידה עם הספק מול הלקוחה על מנת לתדרך אותה. במידה וימצא שהמוצר תקול יוחלף לשביעות רצון הלקוחה תגובה:
הספק יבצע שיחת ועידה עם הלקוחה במידה והמוצר יימצא תקול יוחלף לשביעות רצונה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה