תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שוק הסלולר מגזר:
אזור הדרום איזור:
Orange (אורנג') שם בית העסק:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
תלונה חוזרת שעדין אני מחכה לתגובה שלכם לגבי מה שקרה בתאריך 26.04.17 נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏26 ‏אפריל ‏2017 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
נווו אני עדין מחכה לתגובה מיכם ושתיבדקו את התלונה שלי לעומק כמו שצריך אז שוב אני אומר אני חזרתי להיות לקוח שלכם לאחר שמיתברר שהמנהל המוקד אמיר לקח את החוק לידים ופרץ לי לפייסבוק האישי שלי יש לי איושר מקטרינה פופה שאני יקבל שירות בכול ערוץ הלקוחות שאמרתם שאני יקבל שירות אך אני לא מקבל כלל שירות לקוחות בכול ערוצים שאמרתם לי רק כמה גלשתי אני יכול ליבדוק דרך הפייסבבוק דרך השירות שנתתם ללקוחות שלכם שאפשר ליבדוק כמה גלש הלקוח כול שעה וכמה שהוא רוצה רק זה כול השאר ערוציפ עד שאתם עונים לוקח הרבה מידי שעות שוב אני עזבתי אתכם תחת איומים שקיבלתי מאמיר הנציג השירות שדיבר איתי בתאריך 24.04.17 ובתאריך 26.04.17 ואיים עליי שישבית לי את הקוים לא היה לי אפשרות נוחה ליבדוק כמה גלשתי ואמר המנהל שהאפיקציה ובאזור האישי שלכם באתר הוא בשיפוצים ואז איים עליי ודיבר מגיעל אחרי זה הוא נתן הוראה לכול ערוצי הלקוחות שלכם כולל מרכז השירות לא לתת ליקיר דוקרקר שירות לקוחות גם שרציתי לתקן את המכשיר לא נתנו לי אפשרות לתקן את המכשיר במסגרת הביטוח שיש לי ורק נתנו לי אפשרות להחזיר רוטאר בלבד כול השאר הייתי חסום עד שפתאום דחפתם לי חיוב מוזר ולא הגיוני לאחר שנתתי למנהל את כול התאריך שבו ביצעתי ביטול כולל עים מי דיברתי אז החזירו לי את הכסף בחזרה אחרי זה המנהלת של המוקד של הצאט באתר יש לה משהו נגדי קטרינה פופה מאצלכם אמרה שעים היקרה משהו שנציג או מנהל היקח את החוק לידי אז להגיד לה והיא טטפל בה או בו יש לי אישור מקטרינה פופה שאני יכול לקבל שירות לקוחות בערוצים שאמרתם לי אבל מיתברר שפתאום החלטתם שרק בפלאפון אני יקבל שירות לקוחות פעם אמרתם רק מהפייסבוק ואז פתאום מהכול אני ערבתי את הפניות הציבור של הכנסת לאחר שאתם לא עונים לי בכונה כלל ועושים מה שבראש שלכם ואין דבר כזה שאפשר ליבדוק כמה הלקוח גלש דרך הגדרות של המכשיר חיפשתי ואין דבר כזה למה להגיד סתם למשרד התיקשורת דבר כזה ואמרתם שאני עזבתי אתכם לבד כי הלקוח רצה אך זה לא נכון אני בתאריך 26.04.17 קיבלתי פלאפון מאיים ממנהל מוקד בשם אמיר ואמר שיש לי עד תאריך 27.04.17 עד השעה 8 בדיוק לעזוב את החברה עים לא הוא משבית לי את הקוים לתמיד גם מי שושנה קיבלתי מענה מאיים שאמרה שעים אני ימשיך ליפנות לצאט שבאתר היא משביתה לי את המכשירים שקניתי בחברה שלכם אני עדין מחכה אני מיתחיבו באמת שברגע שאתם טטפלו בהכול כולל חקירה מסודרת של העיניון הזה שפרצתם לפייסבוק שלי ותחקו איך קרה כול דבר ואיך גילה המנהל אמיר שכתבתי עליכם משהו שקרה איתכם בדך של הכול כולל של סיון כהן כי ניראה שהאו כן פרץ לי לפייבוק שלי על תגדיו שלא כי אני שאלתי אותו איך הוא יודע שרשמתי את מה שקרה איתכם הוא ברח ולא אמר ואמר שהוא יודע עליי הכולללל השאלה הגדולה איך הוא יודע עליי הכוללל אתם יכולים ליברוח לי אני אומר לכם עים אתם לא רוצים שזה היתפרסם בחדשות אתם תחזרו עליי פלאפוני וברגע שהכול יסודר אני לא הפנה עליכם יותר בחיים ברגע שתבטיחו לי גם שלא היה טעויות או זיוף של ביטול שאני ביצעתי אני ביצעתי בתאריך 07.03.17 את הביטוחים הישנים ועוד לא התחיל המועד ב למה להגיד שזה כן מוצדק וכן התחיל גם בחשבונית עדכנתם אותי שבתאריך 15.03.17 התוכנית של הביטוח יעבור למחיר של 39.90 שקל אני שאלתי את הדר הנציג השירות עים אני ישלם על מודע ב הוא בדק ואמר שביגלל שזה עוד לא התחיל אז אתה תשלם רק על מועד א שזה 25.90 חיבו יחסי ועל מועד ב לא תשלם כי זה עוד לא התחיל המנהל המוקד בדקו זאות בשני בתאריך 19.04.17 את הכול ואמרו שאני יקבל את החזר לאחר בדיקה יסודית ולא חפיף כמו שאתם עושים אתם אמרוים על פי החוק לבטל עיסקה או תוכנית שהלקוח ביקש בדיקו בתאריך שהוא ביקש לבטל או תוך 4 יום עליכם לבטל תוכנית אבל מיתברר שבתאריך שביקשתי לבטל ביטלתם ושוב החזרתם בתאריך 15.04.17 למרות שאני ביטלתי כבר ומיתברר שהיה לי בסך הכול 6 ביטוחים למרות שאמרו לי מלא פעמים שעל כול מכשיר יש רק ביטוח אחד לא הגיוני שהיה 2 סוגים של ביטוח על כול מכשיר 1 זה לא הגיוני ונאמר לי שיכול להיות שזה טעות במערכת ולא להיתיחס למה שאתה רואה באזור האישי שבאתר ובאפיקציה עד מתי אפיקציה שלכם ובאזור האישי יפסיק להיות בשיפוצים נאמר לי שזה עדין בשיפוצים כמה אפשר שיפוצים כמה אמרו להיות לי ביטוח 1 על כול אחד מהמכשירים שיש לי בסך של 25.90 בלבד ביטוח אחד לא 2 ביטוחים שזה אומר 1 של 25.90 ואז עוד אחד בסך של 39.90 אתם ממשיכים לשעות מה שבה לכם אני תמיד שתדעו שאני לא מיתקשר סתם ומלא פעמים אלה עים מבטיחים לי משהו וזא שיקרו לי אז אני מערער ומיתעקש על זה זה כן אף פעם אני לא מיתקשר תסם אני נימצא בעוד 2 חברות סלוריות נוספות ואף פעם לא קרה שפניתי סתם בסלקום קרה שגגג גג רק 10 פעמים פניתי וחקרו את הפנייה שלי וגילו שזה מוצדק אך אתם לא בדקתם את הפניות שלי ולקחתם מימני הסברים על פי החוזה שלכם שמולי וישר אמרתם לי ללא סיבה מוצדקת שאני פדופיל ומטריד ממש לא יפה להגיד עליי דבר כזה אתם תיראו שעים כול חודש אני יקבל חשבונית מסודרת ללא שגיות או לידחוף לי חיובים אתם תיראו שאני לא הפנה כלל חוץ מלברר כול 3 חודשים כמה היתרת תשלומים נישאר לי לשלם על הציוד הקצה שרכשתי מיכם שוב אני מחכה עדין לתשובה מיכם ראיתי שחיפשתם אותי ולא עניתי כי היה תקלה בקוים שניידתי להוט מובייל עכשון אני זמין ועונה ללא תקלות בקו כי חזרתי עליכם ומקווה שלא היה טעויות ושמה שהבטח לי הכן אני יקבל הודעה זואת אני שלוח למי שצריך במנהל החברה הנוספים שלכם מקווה שתענו לי ולא תיברחו לי תודה ויום טוב
כספי סוג הנזק :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
יקטרינה פופובה- מנהלת קשרי לקוחות גופים ציבוריים שם ותפקיד:
טופל במוקד תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה