תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שוק הסלולר מגזר:
אזור השפלה איזור:
Cellcom (סלקום) שם בית העסק:
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 כתובת:
עזריאלי מודיעין סניף בית העסק:
מכשיר סלולרי נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏01 ‏ינואר ‏2017 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
בחודש ינואר 2017 רכשתי מכשיר סלולאר בסלקום דינמיקה בקניון עזריאלי מודיעין. לאחר 10 ימים שהטלפון היה אצלי פניתי אליהם בעקבות תקלה בטלפון ( ניתוקים + האדם שאני משוחח איתי לא שומע אותי) , החליפו כרטיס סים . התקלה המשיכה , פניתי שוב אליהם ושוב החליפו כרטיס סים.
שלחו את המכשיר למעבדה , אך המכשיר עדיין ממשיך עם התקלה .
עברה חצי שנה , ואני ממשיכה עם מכשיר לא תקין , אני דורשת מהם ביטול עסקה והחזרת הכסף או לחלופין קבלת מכשיר חדש .
בשיא חוצפתן בסלקום דינמיקה הציעו לי לשדרג את המכשיר.
זו רמאות לשמה , לא יתכן שרכשתי מכשיר חדש ״כביכול״ ב1 לינואר 2017
פניתי אליהם בגלל אותה תקלה כ 5 או 6 פעמים, עברו שישה חודשים הבעיה לא תוקנה ומסרבים להחליף מכשיר.
הינני רופאה ילדים במקצועי , מסגרת עבודתי הורים מצלצלים בכל שעות היום בגלל בעיות רפואיות דחופות, הדבר פוגע בעבודתי, ובאיזה שהוא דרך מסכן חיים של ילדים ותינוקות , כי ברגע אמת לא מצליחים ליצור איתי קשר.
עוגמת נפש סוג הנזק :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה