תלונות Hot Mobile (הוט מובייל)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שוק הסלולר מגזר:
אזור תל אביב איזור:
Hot Mobile (הוט מובייל) שם בית העסק:
four monthly charges for a cell phone plan I called to change נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
I left Israel on february 1st, 2017 and called HOT to change plans to the pay as you go plan instead of the unlimited plan. they continued to charge my until June when I returned to Israel and said I never called to change the plan. no use was made during february to june. I contacted them and Arbelle replied that i must prove that I called to get a refund. there's no way for me to prove that I called to change the plan.
כספי סוג הנזק :
refund of 4 month of charges פתרון נדרש :

Hot Mobile (הוט מובייל) שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה