תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שוק הסלולר מגזר:
אזור הדרום איזור:
Orange (אורנג') שם בית העסק:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
דברים שהובטחו לי עים אני חוזר להיות לקוח שלכם נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב אני ליפני חג שבועות מקבל פלאפון מהמחלקה של המכירות שלכם בעיקבות מספר שאשארתי לכם חזרו עליי ואמרו לי כדי לי להיות לקוח שלכם ואמרו לי שעים אני חוזר להיות לקוח שלכם אני גם מקבל 5 גיגה חינם לתמיד ולא לשנה עכשון פתאום ניזכרו להגיד לי שזה לשנה למרות שנויי והמנהלת של המוקד המכירות אמרה לי שזה נישאר במנוי שלי כול עוד אני בתוכנית היא אמרה לי רקעל 2 גיגה זה חענם למשך שנה ה5 גיגה נישאר לתמיד כול עוד אני בתוכנית והובטח לי גם שעים אני מנייד שניי קוים עליכם אני מקבל את השני לחודש ללא עלות ואת המישלוח חינם עכשון נאלצתי בתאריך 14.06.16 לחפור למוקד השירות לאחר זיוף הדברים שהובטח לי המספר שמימנו קיבלתי שיחה מיכם של המוקד של המכירות זה 0747543930 עכשןן גם המוקד הרגיל זיוף את מה שהובטח לי ונתן לי רק לשנה בלבד 5 גיגה ואחרי שנה זה יעלה לי כסף למרות שלי הובטח בחינם לתמיד כול עוד אני נישאר בתוכנית מה אני אמור לעשות עים ה 5 גיגה אלה אהה זה חינם רק לשנה בלבד עכשון גם אמרו לי שעליי לבטל את זה ליפני שניגמר התוקף כדי לא להיות מחויב בכסף עכשון גם לא רוצים לחקור את המיקרה שקרה עים המוקד המכירות שלכם זה המוקד שלכם לא משווק חיצוני כי אני שאלתי ניסיתי להיתקשר לקו הזה שמימנו היתקשרו עלייי ואמרו לי רק עים היה בעיה ולא תקבל את מה שהובטח לך אז תיפנה עלינו ותקבל את 5 גיגה אלה בחינם שאלתי גם זה חינם לתמיד נאמר לי שכן ושאני אמור לקבל את זה ברגע שאני מפעיל את הקוים שלי אך לא קיבלתי כלום רק ב 14.06.17 קיבלתי אך לשנה בלבד אחרי זה זה עולה כסף למרות שלי הובטח לתמיד כול עוד אני בתוכנית כי אני גם הסברתי למנהלת של המכירות שלא שווה להיות בתוכנית של גלישה של שנה בלבד כי אחרי זה שוכחים לבטל אותה ושיותר עדיף לתמיד עים יש דבר כזה נאמר לי שכן יש דבר כזה אך 5 גיגה אז הסכמתי ולצעריי הרב שיקרו לי לא קיבלתי את מה שהובטח לי ולא מוכנים ליבדוק את זה מבקש רב שיחזרו עליי פלאפוני כמה שיותר מהר ושהיבדקו את זה לעומק ויעדכנו אותי כדי שאני ידע ושיפצו אותי כמו שצריך על הרשלנות של נויי הנציגה של המכירות והמנהלת שלה אני בחיים לא מיתקשר סתם אתם ישר חושבים שכן אני מיתקשר עכשון רק עים יש מיקרה חירום בלבד וחופק רק עים עבדו עליי גם הנציגים שלכם כלל לא רציניים אמרו לי שיעשו מה שבא לאם ורק בעוד חודש נאמר לי שיחקרו את המיקרה שקרה ניראה לכם הגיוני שאני יחכה חודש עד שהכול יבצוע כמו שהובטח לי כתבתי לכם את המספר של המוקד שחפר לי לחזור עליכם ולעשות אצלכם קוים מקווה שטטפלו ותזכו על הרשלנות שלכם שקרה עכשון אני נימצא בתוכנית שכלל לא מתאימה לי ולא קיבלתי את מה שהובטח לי באופן מלא למרות שהמנהלת של המכירות אמרה שעבירה את כול הטבות שהובטח לי למחלקה של השירות הלקוחות הרגיל ועכשון ברחו לי אף אחד לא עונה לי שם במוקד המכירות עדין לא טופל העיניון של 5 גיגה החינם שהובטח לי לתמיד כול עוד אני בתוכנית של הסלולר שלי כול השאר טופל רק העיניון של ה 5 גיגה לא טופל כלל מבקש טיפול במידי במי שצריך
כספי סוג הנזק :
טיפול במידי ומה שהוטח לי אני יקבל באופן כמו שהובטח לי פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
יקטרינה פופובה - מנהלת קשרי לקוחות גופים ציבוריים שם ותפקיד:
טופל במוקד תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה