תיאור הבעיה:
בתאריך 26/5 רכשתי מכונת כביסה. משהגיעה, התברר כי הנ"ל לא תקינה. ביקשתי להחליפה אך מאחר שזו נקנתה ביריד עודפים הוצע לי לתקנה אך לא הייתי מעוניינת בכך. מאז החל מסע ייסורים בו דיברתי אינספור פעמים עם הסניף, עם המובילים שהיו אמורים לאסוף את המכונה ועם שירות הלקוחות. קבעו איתי 3 פעמים להגיע לאסוף את המכונה, פעמיים מתוך שלושת פעמים אלו, לא הגיעו ולא טרחו להודיע כאשר אני המתנתי בבית. בפעם השלישית הגיע המוביל שלא הצליח לנתק את המכונה מהברז ולכן השאיר אותה אצלי.
על אף שביטול העסקה בוצע כבר לפני שבוע, טרם הוחזר לי התשלום. אני לא יכולה לרכוש מכונה חדשה שכן לא קיבלתי את הכסף והמכונה שאצלי תופסת את המקום בחדר כביסה. מחסני חשמל לא טרחו ליצןר מאז קשר ואם לא יגיבו בכוונתי להגיש תביעה.
|