תיאור הבעיה:
בתאריך 17.6 אני וחברתי הגענו לגפניקה בצק פוסט, המתנו רבע שעה עד שהושיבו אותנו בשולחן מלוכלך, לאחר 20 דקות ואחרי פעמיים שביקשנו תפריט קיבלנו. הזמנו אוכל והמתנו. לאחר 25 דקות ביקשנו לבדוק מה עם השתייה שלנו לפחות מ4 מלצרים שונים וכל אחד ענה אחרת, לבסוף קיבלנו את השתייה. את האוכל לא זכינו לקבל לאחר המתנה של שעה ורבע במקום החלטנו לבטל את השולחן והמלצר בתגובה: בכיף, לילה טוב.
מינימום שציפינו לקבל זה את האחראי משמרת שייגש לשולחן לבדוק מה הייתה הבעיה או לפחות להתנצל וכמובן שהאחראי היה בעיסוקים אחרים שקצת יותר חשובים מיחס ללקוח.
יצאנו משם לאחר שעה וחצי כעוסות על המקום ועל ההנהלה. אין שום אחריות שנלקחה וחוסר כבוד מוחלט ללקוח. יש לציין שאנחנו לקוחות קבועות בגפניקה בעלות כרטיס מועדון שלהם שלאחר השירות המזלזל לא חושבות שנחזור לשם!!!!
|