תלונות המשביר לצרכן

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קניות מגזר:
אזור השפלה איזור:
המשביר לצרכן שם בית העסק:
אשדוד , מתחם סטאר סנטר כתובת:
התנהגות הזויה של אחראית משמשרת וקופאית נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 12.6.17 הייתי בסניף של משביר לצרכן בסטאר סנטר באשדוד.
נגשתי לקופה לשלם יחד עם אמי ששילמה שניה לפניי ועמדה לידי. נתבקשתי להעביר כרטיס מועדון ואמרתי יעבירו של אמא שלי שעמדה לידי והעבירה שניה לפניי. הקופאת אמרה לי אסור כי הכרטיס אישי. ויתרתי. בקופה הסמוכה עמד בחור שגם התבקש להציג כרטיס מועדון - אמר שאין לו. הקופאית שעמדה מטר מאיתנו וכמובן שמעה את השיחה אמר לו "אז תבדוק למי במשפחה יש" , הוא התקשר למישהו בטלפון ונתן את המספר של הכרטיס. אמרתי לקופאית ש"נתנה לי שירות" - למה הוא מעביר ולי אסור כאשר אמא שלי עומדת לידי ואני לא צריכה להתקשר ? היא אמרה - "תבדקי עם האחראית שגם עמדה שם והייתה עדה למתרחש וכמובן נתנה לזה את הסכמתה. ההתנהלות הייתה בטונים גבוהים וחוסר אכפתיות ואף רצון לעשות "דווקא" מצד הקופאית והאחראית. אחרי שסירבו לקבל את הכרטיס מועדון רציתי לשלם בתלושים של "נפשונית" שהיו תקפים. הקופאית השניה (שנתנה לבחור להשתמש בכרטיס שבן משפחה בניגוד אלי) פתאום התערבה ואמרה שלא מקבלים תלושים כאלה וסירבו לקבל תשלום. נכנסתי לאינטרנט מהנייד והראתי שבמשביר מקבלים תלושים מהסוג הזה. האחראית החליטה שהיא לא מאמינה למראה עיניה והולכת לבדוק. כל הבדיקות והויכוחים היו בסביבות 40 דקות עם עצבים , עוגמת נפש ושירות הזוי, לקוי ובלתי מקובל. בסופו של דבר האחראית "השתכנעה" שהתלושים "קבילים" במשביר וקיבלו את התשלום.
נשאלות כמה שאלות: למה למישהו מותר להעביר כרטיס מועדון ולמישהו אחר באותה סיטואציה ובקופה ליד כאשר הכל מתרחש מול העיניים - אסור? אפליה ? בגלל צבע עור? צבע עיניים? מה?
למה במקום לתת שירות לאזרח עובדי משביר לצרכן מתעללים בלקוחות? וזה שייך במיוחד לסניף בסטאר סנטר באשדוד כי זאת לא הפעם הראשונה שדווקא בסניף הזה יש יחס גרוע מאוד ללקוחות.
השאלה השניה - למה אין תגובה לתלונה שהגשתי באתר של משביר לצרכן לפני שבועיים לא מתייחסים ? למה לא מענישים את עובדי הסניף : האחראית - דורית, הקופאית שירה והקופאית שנותנת להעביר כרטיסים של אחרים ו"יודעת" איזה תלושים מקבלים - אלכנסדרה?
עובדים אלה רק מבריחים לקוחות מהרשת עקב שירות גרוע ויחס לא מקובל בעליל.
עלבון, עוגמת נפש סוג הנזק :
עונש לעובדי הסניף המעורבים פתרון נדרש :

המשביר לצרכן שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה