תלונות המועצה לצרכנות

תלונות עוד משרדי ממשלה

תלונות ממשלה ומוסדות ציבור

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ממשלה ומוסדות ציבור מגזר:
אזור תל אביב איזור:
המועצה לצרכנות שם בית העסק:
תל אביב סניף בית העסק:
אתם כול הזמן סוגרים את התלונות שלי ללא סיבה למרות שזה בנושא חדש לגמרי נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום אני הגשתי אצלכם תלונה בנושא של חיוב יותר שקרה שחברת פרטנר בכונה כול הזמן דוחפת לי פניתי עליכם כי אמרו לי הרשות להגנת הצרכן ליפנות עליכם אז פניתי אחרי זה שהגשתי תלונה נגד הוט מובייל גם שזו תלונה חדשה לגמריי באופן אוטומטי ניסגר התלונה ללא סיבה כלל מיתברר לעובדת שלכם בשם ילנה יש לה משהו נגדי וביגלל זה שהיא רואה שאני פותח תלונה חדשה לא משנה על איזה חברה ישר סוגרת את התלונה ולא מטפלת בזה זה ניראה לכם חוקי אני יודע שאני לא הייתי בסדר וקיללתי אתכם בכללי אני מודע אך ביגלל זה לא לטפל כלל בתלונה שלי ולחסום אותי מאפשרות לקבל שירות שלכם דרך הפייסבוק אני אמרתי לכם שאתם צריכים לטפל בילנה בסופו של דבר נאלצתי ליפנות למבקר המדינה על הרשלנות שקרה אצלכם כי ילנה ששאלה אותי במה עוד אני יכולה לעזור אמרתי לה שאני חסום מקבל שירות לקוחות בכול ערוצי השירות הלקוחות של החברה ואמרתי לה גם ששושנה המנהלת של המוקד של הצאט באתר אמרה שאני חסום מהכול וגם עים אני הרצה לתקן את המכשיר אתה לא תוכל כי הופעל נגדך חסימה אחרי זה ילנה חזרה עליי עים תשובה שקטרינה פופה חזרה עליה ואמרה שלא יקיר יכול ליפנות כרגל למוקדי השירות ב3 ערוצי הלקוחות אך אני הייתי בהכול חסום רק נתתי לילנה את השם של הנציגה שאמרה שאני חסום מהכול נתתי אך היא לא עשתה כלום עים זה ישר אמרה אני לא עוזרת לך אני הילחם בכם עד שתחזרו לעזור לי ועד שיטפלו בכם ניראה לכם הגיוני שעבודת שלכם תשקר לכם אני ניסתי לתקן את המכשיר ולא רוצו לתקן כי הופעל נגדי חסימה של קבלת שירות לקוחות בכול נושא חודש שלם הייתי חסום עד שהגיעו איתי להסכם פשרה והוסר נגדי כול החסימות לאחר חודש שלם שהייתי חסום אני מבקש שמעכשון תעזרו לי אני מבקש יפה ותסירו נגדי את החסימות שביצעתם נגדי ואני מאוד נעלבתי על זה שהנציגה שלכם עבדה עליי גם עשתה לי נזק וגם שיקרה לי ועושה מה שהיא רוצה מבקש רב לעדכן אותי שהכול טופל בבקשה רב ושתיתנו לי היזדמנות שנייה בבקשה רב אתם עוזרים בכול מה שקשור להחזר כספי שהחברה גבתה באופן לא מוצדק כלל מקווה שטטפלו בהתאם במה שקרה ושתסירו את החסימות שביצעתם נגדי
עוגמת נפש סוג הנזק :

המועצה לצרכנות שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה