תלונות קראון פלאזה

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בתי מלון וצימרים מגזר:
אזור ירושלים איזור:
קראון פלאזה שם בית העסק:
העליה 1 ירושלים כתובת:
שירות לקוי במלון קראון פלאזה בירושלים נושא התלונה:
‏יום שני ‏03 ‏יולי ‏2017 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב
הזמנתי 2 חדרים עבורנו ועוד זוג נוסף לאירוח במלון קראון פלאזה בירושלים ללילה אחד .בהגיענו לחדר התברר שהכספת נעולה והיינו צריכים להמתין לאיש ביטחון שהיה צריך להגיע ולפתוח אותה עבורנו . בזמן שהמתנו ( לשווא) נכנסתי להתקלח - ואז הסתבר שהצינור של המקלחת משפריץ מכל הכיוונים - זה יכול להיגרם מכמה סיבות :
1. המנקה לא ניקתה את האמבטיה (כי אם הייתה מנקה הייתה צריכה לראות שהצינור משפריץ לכל עבר ) .
2. המנקה דיווחה אך איש האחזקה לא תיקן ( דבר לקוי לכשעצמו מבחינת תחזוקת החדרים) .
3. המנקה ראתה שהצינור לא תקין אך לא דיווחה לאיש האחזקה .
מאחר ואיש הביטחון לא הגיע והיינו צריכים לצאת - עברנו דרך הקבלה על מנת לדווח להם על התקלות - היו 2 פקידי קבלה והתחלתי לשטח בפני אחד מהם את טענותי - בעודי מדברת איש הקבלה השני הראה לחברו משהוא במכשיר הנייד שלו - ואיש הקבלה הפסיק להקשיב לי והתפנה לחברו - לרגע הרגשתי מושפלת וביקשתי ממנו את תשומת ליבו .
הנ"ל התעשת ו " הקשיב " לטענותי - הבהרתי לו שלגבי הכספת אין צורך שיגיע איש ביטחון מאחר ויצאנו מהחדר , אך לגבי הצינור הבהרתי לו חד משמעית שעד שנחזור הצינור יוחלף - ואכן כך היה . מאד מצער שרשת מלונות כמו קראון פלאזה שהמחיר אותו שילמנו ( למעלה מ 200 $ - 750 ש"ח ) נקבל חדר ברמת תחזוקה מהנמוכות שקיבלנו מכל בתי המלון בארץ ובעולם .
בנוסף היום בבוקר רצינו לשחות בבריכה אך בהגיענו ביקשו לא להיכנס מאחר ומי שהוא עשה צואה במי הבריכה !!!!!!
כאן המקום לציין שרמת התחזוקה והניקיון בבריכה מאד נמוכה - גם כורסאות הישיבה וגם ניקיון הבריכה עצמה לוקה בחסר .
עוגמת נפש סוג הנזק :
מבקשת מענה לתלונתי - מדובר ב 2 חדרים !!! פתרון נדרש :

קראון פלאזה שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה