תלונות Japanica (ג'פניקה)

תלונות עוד במסעדות

תלונות מסעדות ומזון מהיר

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מסעדות ומזון מהיר מגזר:
אזור תל אביב איזור:
Japanica (ג'פניקה) שם בית העסק:
פתח תקווה כתובת:
16 סניף בית העסק:
עוגמת נפש מהתנהגות לא הולמת של המלצרית נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
היום, כרגלי, הלכתי לאכול ארוחת צהריים בשעה 14:30 והזמנתי ארוחה עסקית עם מרק מיסו. המלצרית בשם לימור לקחה את ההזמנה. כעבור 10 דקות בערך ראיתי שסועדים שהגיעו אחרי כבר קיבלו את האוכל ואני עדיין לא קיבלתי כלום, אציין כי המרק מוזגים מהבר ואין צורך להמתין להכינו. ראיתי שלימור מסתובבת במסעדה, סופרת טיפים בקופה הקטנה ועושה כל מיני דברים שלא קשורים לשירות הלקוחות, אציין כי לא היו הרבה אנשים במסעדה. כאשר פניתי אליה היא לא התייחסה והמשיכה להתעלם. אצלי ירד סוכר בדם והתחלתי להסתחרר, ביקשתי להביא לי אוכל בדחיפות אך היא המשיכה להתעלם, אף ציינתי שיש לי התקף. היא היתה חסרת רגישות והתנהגה כאילו זה לא נוגע לה אמרה לי : "לא נורא "ולא התנצלה אפילו פעם אחת. נאלצתי לעבור לבר ולבקש שהברמן יביא לי אוכל. כולי רעדתי והרגשתי שעוד שניה אתעלף.
ביקשתי לדבר עם אחראי אך המלצרים הפנו אותי אליה ואז עמתי שם מושפלת, לא יכולה לעזוב את המקום כי חייבת בדחיפות לאכול משהו ומצד שני לא מצליחה לקבל ממנה אוכל. היא פשוט צחקה לי בפנים עם מבט של" נו, מה תעשי עכשיו?".
שוחחתי עם בעל המקום אך הייתי ממש נסערת ולא הצלחתי להעביר את חומרת ההתנהגות שלה והחזקתי את הדמעות בשביל לא להוריד את עצמי. אמרתי לו שעמדתי להתעלף .
עוגמת נפש סוג הנזק :
החזר כספי הארוחה והתנצלות אישית של המלצרית בשם לימור פתרון נדרש :

Japanica (ג'פניקה) שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה