תלונות קווי חופשה

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נופש וטיולים מגזר:
אזור תל אביב איזור:
קווי חופשה שם בית העסק:
פינסקר 2 כתובת:
טיסה בחברת Blue Bird‏ (כחלק מהזמנה מס: 921411 ב BLIK) נושא התלונה:
‏יום שני ‏19 ‏יוני ‏2017 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
אני מעבירה אליכם תלונה שנשלחה במייל לנציג חברת BLIK לראשונה בתאריך 21/6/17 בנושא טיסה לחו"ל, מיד עם שובנו לארץ.
נבקש את עזרתכם בהמשך טיפול וקבלת תשובה, זאת מכיוון שעד היום, 5/7/17 לא קיבלנו ולו עדכון או התייחסות כלשהי בנוגע.
התעניינו ושאלנו מספר פעמים היכן עומדים הדברים, אך לא ממש נענינו לעניין. "הסבלנות" כבר פקעה....
כמו כן, נטלי, שותפתי לטיול פנתה מספר פעמים לנציגי החברה בבקשה לתקן את אופן החיוב שנעשה באשראי (כרטיס האשראי חוייב בתשלום אחד במקום בארבעה) ונתקלה בחוסר שיתוף פעולה ובסחבת בטיפול מצד החברה, גם בעניין זה.
למייל הנ"ל צורפו הקבצים הבאים:
השתרשרות המיילים שלה עם החברה.
השתרשרות המיילים מול נציג החברה והקבצים הרלוונטיים לייחוס ההזמנה ב BLIK: הזמנות, כרטיסי טיסה, כרטיסי עליה למטוס.
נשמח לעזרתכם בניסיון לקבל תגובה בהקדם,
בתודה מראש,
מיכל כהן 052-3545503
?נטלי צ'רני 052-8907661
_______________________________________________
הודעה שהועברה
מאת: Gil Tel-nir
תאריך: 27 ביוני 2017 בשעה 13:24
נושא: RE: טיסה בחברת Blue Bird
אל: מיכל כהן ?‎‎?
עותק: Natali Cherny ?‎‎?


טיפול לוקח קצת זמן זה הועבר לגורמים המתאימים פשוט צריך להמתין בסבלנות לתשובה J

From: מיכל כהן [mailto:[email protected]]
Sent: Tuesday, June 27, 2017 1:09 PM
To: Gil Tel-nir
Cc: Natali Cherny
Subject: Re: טיסה בחברת Blue Bird

גיל שלום,

המייל הנ"ל נשלח אליך לפני כשבוע ולפי עדכונך, נשלח למקורות הרלוונטיים לצורך הטיפול.
עד היום לא קיבלנו אף תגובה מחברת BLIK או מחברת התעופה.

במידה ולא יתקבל עדכון, נעביר את הפניה ישירות לגורמים אחרים כגון פניות הציבור, שירות לקוחות של החברה וכו'.

אנא עדכונך בהקדם
תודה
מיכל ונטלי


בתאריך 21 ביוני 2017 בשעה 0:51, מאת מיכל כהן :
היי גיל, מה נשמע?
שבנו לפנות בוקר מנופש בבודפשט שהוזמן באמצעותך ובהמשך להודעה ששלחתי אליך אתמול - להלן הסיפור המלא לגבי הטיסה לארץ.
מצ"ב הזמנה וכרטיסי הטיסה שלנו לצורך הייחוס.
ראשית, הטיסות היו נוראיות, מבחינת המטוס עצמו. בהלוך המטוס לא הפסיק לרעוד (ואני לא מדברת על רעידות בשל כיסי האוויר שהיו בשפע) אלא על כך שהטיסה הייתה ויברציה רועדת אחת גדולה. המטוס רעד כולו כל הזמן. אני סבלתי קשות באופן אישי. לא הייתה דקה של טיסה חלקה. נחתתי הלומה לחלוטין. הנחיתה הייתה סיוט מתמשך של הנמכה והשהיה של דקות רבות באוויר.
נראה שהמטוס עשוי מנייר אליו הזרימו מעט מאד אוויר, וחמים. ממש חנק.
בחזור, בעת הצ'ק אין, לא מצאו את שמותינו. מלבד הכעס הנורא שהנציגה בשדה לא טרחה להסתיר, נאלצנו לחכות למעלה משעה, בחוסר ידיעה מה קורה איתנו, אחרי שכל הנוסעים עקפו אותנו וכבר מזמן עשו צ'ק אין והלכו לדרכם.
הנציגה "הלכה לברר עם תל אביב" מה קורה וקצת שכחה לחזור.
עמדנו אובדות עצה ובחוסר ידיעה מוחלט מה קורה איתנו... מפלס הלחץ עלה עם כל דקה שעברה כיוון שראינו במסכים שכבר אין מקומות על הטיסה.
נהדר. ממש "אחלה סיומת" לנופש.
לאחר זמן שנמשך כנצח, חזרה הנציגה, בעודה מביטה שוב ושוב ושוב על כרטיסי הטיסה שלנו ולא מאמינה. קוראת ולא מאמינה. אין, לא מופיעות ברשימות.
בשלב זה, כבר דאגנו ונלחצנו ממש.
ההמתנה הייתה מתישה, מיותרת ומלחיצה.
טסנו הרבה פעמים בעולם, רחוק יותר וקרוב יותר, מעולם לא נתקלנו בסיטואציה כזו. עם שובר וכרטיס טיסה ביד, מעוכבות לשווא.
בסופו של דבר נשברנו ופניתי אליך לעזרה, ואני מודה לך מאד שחזרת אליי בזריזות, אך בדיוק אז התקבל האישור ונעשה הצ'ק אין באיחור היסטרי.
ואז עוד הפתעה, לא רק שעוכבנו, גם הופרדנו. כל אחת מאיתנו ישבה בשורה אחרת, אני בשורה 2 ונטלי בשורה 12 (מצ"ב כרטיסי העליה למטוס).
לא הייתה לנו אפשרות בחירה בעניין ההושבה, נטלי ישבה ביציאת חירום ללא אפשרות להזיז את משענת הכסא, נתפס לה קשות הצוואר ואני ישבתי בקדמת המטוס על השירותים ולא היה איש שלא עבר, נגע לי במשענת הכסא ומשך לי בשיער... לא הצלחתי לנוח לדקה, הייתה שם טיילת נוראית.
שוב, זה לא שהייתה לנו אפשרות בחירה. זה מה שהיה.
מה עשינו רע?!
הכעס, הלחץ ועוגמת הנפש שנגרמה לנו כתוצאה מהעיכוב המיותר הזה, מהישיבה הנפרדת והמאד לא נוחה ובהמשך, מחווית טיסה עוד יותר נוראית, מטולטלת ומבחילה, מחקו לנו כל רגע נעים שחווינו.
נשארנו עם טעם מר ורע בפה.
לי באופן אישי, היה קשה להתגבר על תחושת הבחילה העמוקה שליוותה אותי כל היום. בקושי תפקדתי היום. ונטלי, בכלל לא התאוששה והפסידה יום עבודה בשל כך.
לאור האמור לעיל, אנו דורשות החזר כספי עבור הטיסה המזעזעת הזו. לא ייתכן שחברת תעופה תספק שירות כה קלוקל, מנוכר וחסר כל אחריות. מעולם לא הושפענו כך מטיסה. לא פיזית ולא מנטלית.
מה שבטוח ,אנו לעולם לא נטוס שוב עם החברה הזו. המטוסים שלה לא ראויים ובטח שלא בנויים לטוס בין מדינות בעולם.

אשמח לקבל תגובתכם בעניין בהקדם.
בברכה,
מיכל כהן 052-3545503
??נטלי צ'רני 052-8907661

עוגמת נפש סוג הנזק :
קבלת התייחסות מחברת BLIK / קווי חופשה לגבי מתן החזר כפיצוי עבור הטיסות. פתרון נדרש :

קווי חופשה שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה