תלונות רנואר

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימת   שעות פתיחה רנוארשעות פתיחה רנואר גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קניות מגזר:
אזור השרון איזור:
רנואר שם בית העסק:
החלפת מוצר נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום וברכה!
אני לקוחה קבועה של רנואר ונהנית מהבגדים שלכם באופן קבוע. השבוע נתקלתי ביחס לא ראוי ושאינו הוגן מהחברה.
ביום שני עברתי בקניון אור יהודה ונכנסתי לחנות רנואר עודפים שלכם. בחרתי חצאית וקניתי אותה. למחרת כשהגעתי הביתה ראיתי שבחלק האחורי של החצאית יש כתם שכנראה אינו ניתן להורדה.
ביום חמישי באותו שבוע הגעתי במיוחד שוב לחנות בכדי להחליף את החצאית לחצאית ללא פגם. אמרתי לאחת המוכרות בחנות כי קניתי את החצאית וגיליתי בבית שיש עליה כתם. ווידאתי שלא יהיה בעיה להחליפה. המוכרת אמרה שכמובן שיחליפו לי וייתכן כי גם אזכה לקבל החזר כספי כי עברו יומיים מהקנייה. מדדתי בחנות בגדים אחרים ובחרתי בכדי להחליף את החצאית. כשהגעתי לקופה המוכרת אמרה בתוקף ובחוסר סבלנות שאיני יכולה להחליף את המוצר בגלל הכתם.
לטענתי - בקבלה כתוב בפירוש כי נתן להחליף מוצרים תוך 14 יום (כמובן ללא שימוש) ולא ידעתי שיש שם כתם.
בתגובה לכך טענה המוכרת "כי אי אפשר להחליף מוצרים מסוג ב'"
אני מתרעמת על כך בתוקף - איך ייתכן שאני קונה מוצר ומצפה שיהיה חדש ומושלם ואז מגלה שיש בו כתם ושכביכול נקרא סוג ב'?! זהו שימוש במרמה על הלקוחות.
זה אינו ייתכן כי הלקוחות יקנו מוצרים בלי ליידע אותם כי המוצר הוא מסוג ב'?!!! שהרי החנות מכילה גם בגדים סוג א'.
החנות צריכה לקחת את כל האחריות על המוצרים שלה ולתת שירות הוגן ללקוחותיה.
יותר מכך המוכרת אמרה שלא תיהיה שום בעיה להחליף והטעתה אותי. לקוחות נוספים שהיו בחנות התפלאו גם כן על כך שלא נתנו לי להחליף ופחדו שגם המוצרים שלהם פגומים- מלוכלכים/ קרועים והם אינם יודעים.
יש לציין כי כשקניתי את החצאית היתה לקוחה לפניי כי גילתה בבית שבבגד שקנתה יש קרע והמוכרת החליפה לה את המוצר. כך שאין יחס שוויוני ללקוחות וזו אפליה.
התקשרתי לשרות לקוחות וקיבלתי יחס לא הוגן וחסר סבלנות, בו אמרו לי שאין אפשרות לעזור לי.
אני פונה לרשת ההנהלה ומבקשת שתפצו אותי על הכסף(שכביכול נזרק לפח), הזמן ועגמת הנפש הרבה שנעשתה כאן. התאכזבתי מאוד מהיחס שלכם אל הלקוחות ואני מצפה שכלקוחה קבועה שלכם אקבל את היחס הראוי והמתאים.
עגמת נפש רבה סוג הנזק :
החלפת החצאית למוצר אחר/ החזר כספי/פיצוי פתרון נדרש :

רנואר שירות לקוחות

, תגובה:
מירית ארגמן מנהלת שירות הלקוחות שם ותפקיד:
מדיניות החזרת המוצרים בסניפי העודפים שלנו מוצגת באופן בולט על מנת שייצר תיאום ציפיות מדוייק בין הרשת ללקוחותיה ככלל, כל מוצר שנרכש יש לבדוק את תקינותו בטרם רכישתו. תגובה:
בהתייחסות ספיציפית למקרה, הלקוחה יכולה לשלוח את הפריט לבדיקת מחלקת איכות ובקרה ואנו נחזור אליה עם תשובתנו פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה