תלונות משרד התקשורת

תלונות עוד משרדי ממשלה

תלונות ממשלה ומוסדות ציבור

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ממשלה ומוסדות ציבור מגזר:
אזור ירושלים איזור:
משרד התקשורת שם בית העסק:
תלונה שעוד לא טופלה נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
שלום ליפני כחודש וחצי קיבלתי תשובה לגבי התלונה שלי נגד חברת פרטנר שטיפלתם בחברה וכתבתם לי בתשובה שפרטנר אמרו לכפ שאני עזבתי אותם כי רציתי אך זה לא נכון אני כתבתי לכם תשובה אך לא החזרתם לי כלל תשובה לגבי זה אמרתי לכם שקיבלתי איומים מחברת פרטנר שאניצריך לעזוב את החברה עד תאריך 27.04.17 עים אני לא יעזוב עד תאריך הזה אז בתאריך הזה ובשעה 8 בדיוק כול הקוים שלי שבחרת פרטנר החברה תשבית לך אותם ככה אמר לי המנהל המוקד בשם אמיר קורים לו החברה לא רוצה לטפל בו אמרו לי שזה בטיפול כך לא קיבלתי כלל תשובה לגבי התשובה שאמיר בירן שלח לי אני שלחתי לו הסבר כולל תשובה שמימנו שלח לי את התשובה שקיבל מפרטנר אך הוא לא הגיב כלל אתם כלל לא מטפלים בחברה הזואת פרטנר עושה מה שהיא רוצה כותבת סתם בהסכם התיקשורת שהחיוג ל *054 מי שלקוח של פרטנר זה לגמרי אך מיתברר שזה כן יש לי את הפירוט שיחות וכתוב לי בפירט שיחות חיוב בפועל על מספר *054אך ביגלל שיש לי חבילת דקות של שיחה אז משם זה יורד החיוב אני לא מחויב בכסף אך זה גוזל לי מהר את הדקות שיחה אתם לא רוצעם לעזור לי נגד פרטנר אז תעבירו את הפנייה הזואת למישהו אחר שלחתי לכם פעמים תשובה כולל תגובה שלי לתשובה ששלח לי אמיר בירן אך אתם החלטתם ליברוח לי ולא לעזור לי מבקש מענה בדחיפות בבקשה רב ושיטפלו כבר בתלונה שלי מהר מהר
עלבון סוג הנזק :
טיפול במידי בתלונה שלי ובתגובה שלי ששלחתי לכם פתרון נדרש :

משרד התקשורת שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה