תלונות מפעל הפיס

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חברות מגזר:
אזור ירושלים איזור:
מפעל הפיס שם בית העסק:
שד משה דיין 106 כתובת:
יחס משפיל נושא התלונה:
ספרן אודי שם/כינוי:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 10/07/17 הייתי בקניון פסגת זאב בירושלים.
בעמדת מפעל הפיס עובדת בחורה צעירה שנתנה לי יחס משפיל ולא מקובל בעליל, בקשתי לקנות כרטיס ובפרצוף כועס ובמבט מזלזל זרקה את הכרטיס בלי לומר שלום,וחשתי השפלה ,וחשוב לי לציין שזאת לא הפעם הראישונה שאני מקבלת ממנה כזה יחס עד שהפעם החלטתי להגיש תלונה ,אין לי מושג מה עשיתי ??שמגיע לי יחס שכזה.נשבעתי שלעולם לא אתקרב לשם לעמדה לעולם לא.

מפעל הפיס שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה