תיאור הבעיה:
ברצוני להביע את אכזבתי מהשירות הניתן בירוחם, כבר יומיים שהאוטובוס של השעה 7:00, שמגיע לסורוקה ולאוניברסיטה, לא הגיע כלל, יש לציין שאיני מאחרת לאוטובוס ואני נוהגת לצאת 10 דקות לפני זמן ההגעה המשוער של האוטובוס, דבר נוסף הוא שהאוטובוס שהגיע לאחר מכן ב7:20 אמר כי הקו של השעה הזו לא מגיע לסורוקה, מה שאומר שבוודאות לא הגיע קו, כמובן שהתקשרתי לנציגת השירות אתמול והתרעתי בפניה, ולטענתה לא יודעת דבר, מקרה זה התרחש אתמול, היום חיכיתי באותה שעה בתקווה שאכן יגיע והגיע אוטובוס ב7:00 רק שהוא אינו מגיע לסורוקה. הייתכן שבוטל הקו והתושבים לא עודכנו? מדוע נציגי השירות והמידע של מטרופולין אינם יודעים מה קורה עם הקו הזה? חשוב לי לומר שאני סטודנטית, ואני נמצאת בתקופת מבחנים וכמוני גם סטודנטים אחרים מירוחם שמשתמשים בקו, זה נורא חשוב עבורנו להגיע בזמן למבחנים, ואם באמת התבטל הקו אנחנו מצפים לפחות להודעה מוקדמת. אשמח להתייחסות וטיפול בעניין
|