תלונות Gomobile

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שוק הסלולר מגזר:
אזור חיפה איזור:
Gomobile שם בית העסק:
חרוץ 1 פינת השלושה תל אביב. כתובת:
קריית אתא סניף בית העסק:
מכשיר טלפון באחריות לא חזר אחרי 10 ימי עסקים נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏13 ‏יולי ‏2017 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
שלום,
רכשתי מכשיר NEXUS 5X ב GOMOBILE בינואר השנה. ב26/6 מסרתי אותו לתיקון באחראיות (המכשיר נכבה ולא נדלק יותר). ב 9/7 (לאחר יותר משבוע וחצי) קיבלתי טלפון ממעבדה שלהם ונאמר לי שיש בעיה במכשיר הספציפי והציעו לי 3 חלופות 2 מכשירים אחרים "דומים" לטענתם, זיכוי כספי חלקי או מכשיר זהה אחר. נאמר לי שזאת תקלה ידועה ולכן הם לא ממליצים לקחת אותו מכשיר. לי זה נראה יותר כאילו שרצו פשוט לדחוף לי מכשיר אחר ולכן ביקשתי את אותו מכשיר NEXUS 5X. נאמר לי שאין בעיה וזה יגיע לסניף לכל המאוחר ביום חמישי 13/7. כאשר התקשרתי לסניף קריית אתא דיברתי עם מנהל הסניף בשם תמיר. הוא אמר שיבדוק ומיד יחזור אלי. לאחר כחצי שעה ללא תגובה נסעתי לסניף. שם דיברתי איתו (הוא סירת לתת לי את שם משפחה שלו) אך אמר שמבטיח שיתן לי תשובה עד 8 בערב לגבי הפניה ואין לו מכשיר לתת לי. לאחר שהראיתי לו שכתוב בקבלה שהם מחוייבים ל 10 ימי עסקים אמר שאין לו מה לעשות עם זה וכולם אנשים ולפי החוק זה בכלל 14 ימי עסקים. כמובן שאף אחד לא חזר אלי.
כעת אני ללא מכשיר טלפון וגם ללא תאריך כלשהו שהספק ששילמתי לו את מלוא הכסף על המכשיר ציין, ולפי המצב הם בכלל לא מרגישים מחוייבים לתאריך שמופיע בקבלה של מסירה לתיקון. חשוב לציין שיש לי שיחה מוקלטת עם איש מעבדה שציין שיש להם כ 10 מכשירים כאלה שהם שומרים למצבים שבהם אנשים כמוני מבקשים מהם לכבד את האחראיות שמכרו ביחד עם המוצר.

אנא עזרתכם, עצתכם
לא מכבדים הסכם אחראיות סוג הנזק :
לקבל מכשיר חדש בהתאם לאחראיות ובמיידי או לחילופין זיכוי כספי מלא פתרון נדרש :

Gomobile שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה