|
|
|
|
|
|
|
|
תחבורה ותעופה |
מגזר: |
אזור השרון |
איזור: |
אל על |
שם בית העסק: |
חוסר מענה |
נושא התלונה: |
מלחי יובל |
שם/כינוי: |
אזור השרון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
שלום רב,
ב-17 באפריל 2017 טיסתם של הורי נדחתה בכעשר שעות. פניתי לאלעל בבקשה להחזר כספי ולאחר כחודש וחצי קיבלתי מייל שהורי זכאים לפיצוי של 3000 ש"ח. שאלתי את אלעל האם זה לנוסע אחד או שניים וכיצד מקבלים את הפיצוי. מאז עברו עוד 20 יום ואין קול ואין עונה. איזה מין שירות זה?
יובל
|
כספי |
סוג הנזק : |
מענה לכמה כסף ההחזר, וכיצד מקבלים אותו |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
אל על שירות לקוחות
, תגובה:
|
|
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה |
|
|
|