תיאור הבעיה:
שלום רב,
ביום 04/06/2017, בשעה 14:10 בצעתי הזמנה מאתרכם (www.payngo.co.il) עבור מקרר אלקטרה 6801 לבן (מס הזמנה 201030725). דקות לאחר ההזמנה התקשרתי למוקד שירות הלקוחות וביקשתי לבטל את ההזמנה משום שהמידות לא מתאימות. נמסר לי שהביטול בוצע בהצלחה.
יומיים לאחר מכן, ביום 07/06/2017, בשעה 15:48בצעתי הזמנה מאתרכם (www.payngo.co.il) עבור מקרר אלקטרה 8280 לבן (מס הזמנה 201030941).
חודש לאחר מכן עולה לתשומת לבי שההזמנה הראשונה לא בוטלה וכרטיס האשראי שלי חוייב.
יצרתי קשר עם מוקד שירות הלקוחות בכל יום החל מיום שלישי ה11/07/2017 וביקשתי לברר מדוע
הזיכוי לא בוצע.
שוחחתי עם נציגות בשם – ברטה ואושרה, שמסרו לי שהזיכוי הועבר למח' ניהול חשבונות.
יצרתי קשר עם חברת האשראי (דיינרס), הם מסרו שלא נתקבל שום הוראה לביטול העסקה.
חזרתי שוב ושוב לשירות הלקוחות במטרה לקבל מענה – מוסרים לי שעלי להמשיך לחכות עד לביצוע ביטול העסקה.
|