תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שוק הסלולר מגזר:
אזור הדרום איזור:
Orange (אורנג') שם בית העסק:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
לטפל באורן ובשושנה בדחיפות בדחיפות נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏26 ‏אפריל ‏2017 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
אתם עדין לא טיפלתם בשושנה המנהלת של המוקד של הצאט שבאתר שלכם ובאורן שאיים עליי בתאריך 26.04.17 שאמר לי שעליי לעזוב עד תאריך 27.04.17 את החברה ולנייד את כול הקוים שלי לחברה אחרת עים לא בדיוק בשעה 8 הוא משבית לי את כול הקוים שלי ככה הוא אמר ואמר שיותר אני לא יקבל שירות לקוחות כלל אני ניסיתי בתאריך 26.04.17 לתקן את הפלאפון שלי במסגרת הביטוח שיש לי אך לא תיקנו לי כלל כי הוצא נגדי חסימה והוראה שאורן הוציא נגדי ככה נאמר לי אנע גם דיברתי באותו יום עים השימור הלקוחות ששאלו אותי למה עזבתי עסברתי את הכול והנציגה קיבלה חום שאמרתי לה שאני קיבחתי איים ושזה יעבור לבדיקה מעמיקה וזה לא הגיוני שהוצא נגדך חסימה של הכולל כולל לתקן את המכשיר שלך בסמגרת הביטוח ואמרה שיסדרו את זה ואין לי מה לידאוג אך רק אחרי חודש כימט אחרי שדיברתי עים המוקד לש המכירות דאגו לזה שהשימור הלקוחות יחזרו עליי ובדקו את הנושא הזה לעומק מימה שקרה בתאריך 26.04.17 והנציגה שם אמרה וגם הנציג שדיבתרי איתו אחרי שבועיים נאמר לי שהמנהל המוקד אורן עבד עליךך ושאין דבר כזה אבל אסור דבר כזה שמנהל המוקד יאיים על לקוח או היפרוץ לו לפייסבוק שלו כמובן וזה דבר חריג מה שקרה ואסור שדבר כזה ימישיך וגם נתנו לי מידע מוטעה לגבי איזה מנהל מוקד איים עלך ואמרו לי אמיר עכשון נאמר לי פתאום בתאריך 16.07.17 אמרו לי שזה נציג בשם אורן ומיתברר שאין שיחה מוקלטת של תאריך של 26.04.17 למרות שכן באותו יום התקשר עליי אורן והתחיל גם להשפיל אותי ומיתברר שאין כלל הוכחה במערת שלכם שבתאריך 26.04.17 שדיבר איתי מנהל מוקד בשם אורן נתתם לי מידע שגוי עדין לא טיפלתם באורן ובשושנה מצטער מראש שנתתי לכם מידע שגוי לגבי אותו מנהל רק בתאריך 16.07.17 נאמר לי שלמנהל המוקד קורים לו אורן מקווה שהמיקרב שקרה לא יחזור על עצמו כי אסור שדבר כזה היקרה כלל ולא משנה מה אני אומר לכם או חופר לכם כמובן שאני יחפור חמוקד הפלאפוני שלכם רק עים 1 היה חיובים מופרזים ומוזרים בלי שאני יודע על מה 2 עים אני יגלה ששיקרתם לי לגבי החבילות שזה כולל עוד תוספות חינם לתמיד עים אני עושה את התוכנית ולשקר לי אני יאלץ להיץקשר כמו שקרה עים החבילה שעשיתי עכשון שהובטח לי 5 גיגה חינם עים אני מנייד שני קוים עליכם ומיתברר ששיקרו לי וגם לגבי שעים אני מנייד שני קוים על הקו השני אני יקבל חודש חינם ללא עלות אך שיקרו לי אני נאלצתי לחפור כדי לקבל החזר כספי על הקו השני כי לי הובטח חינם למשך חודש אתם לא תעשו מימני צחוק עים אתם מבטיחים משהו שזה היקרה באמת ובלי לשקר לי כמובן אני מתחיוב שעים הכול היה בסדר ולא היה טעויות אני לא יחפור למוקדי השירות הלקוחות שלכם כלל ואני מבקש שכול חודש תעשו בדיקה מעמיקה של החשבוניות ותשימו לב שאין טעויות כלל בחשבונית או חיוב מוזר על שירות שאני ביטלתי ועדין חויבתי מקווה שלא תעשו יותר טעויות לי ולשאר הלקוחות שלכם אוקיי שלא היה יותר טעויות ועים אני מבקש לבטל משהו אז לבטל ולא לזייף לי מסמך שאומר שאני ביטלתי משהו ואז מיתברר שאני בכול זואת מחויב על שירות שביטלתי ומבקש בבקשה רב לבטל את החסימה של לקבל שירות לקוחות במרכז השירות שלכם של התיקונים ושל שירות לקוחות בכללי במרכז השירות הלקוחות שלכם כי הדבר היחיד שקיבלתי שירות שם זה לשלם מיקמה של התשלום הקורב ולהחזיר רוטאר בלבד כול השאר לא קיבלתי כלל שירות שם שושנה המנהלת של המוקד של הצאט בעצמה אמרה שאני יותר לא יקבל שירות לקחות וגם לא לתקן את הפלאפון במסגרת הביטוח שיש לי ואמרה שהיא יותר לא תיתן לי שירות לקוחות בצאט ובערוצי הלקוחות השונים של החברה בשלוש ערוצי הלקוחות בלבד שושנה והמנהל המוקד השונים שלכם עושים מה שאם רוצים מקווה שלא תשקרו יותר ותיקחו אחריות מלאה על כול מה שעשיתם לי וטטפלו במי שצריך דבר כזה אסור שהיקרה מקווה לקבל מיכם כבר איימל או פלאפון כדי שאני ידע שהכול טופל אוקיי מחכה לתשובה
עלבון סוג הנזק :
טיפול במידי בתלונות שלי נגד שושנה ואמיר פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
יקטרינה פופובה - מנהלת קשרי לקוחות גופים ציבוריים שם ותפקיד:
קיימת כבר פניה מס' 114155 תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה