|
|
|
|
|
|
|
|
ממשלה ומוסדות ציבור |
מגזר: |
אזור תל אביב |
איזור: |
רשות הדואר |
שם בית העסק: |
דואר ישראל איבד חבילה שהזמנתי מחול |
נושא התלונה: |
יום שני 24 אפריל 2017 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
שלום רב
ב חודש מרץ המנתי מחול טל סלולרי שעלה לי 933 שח .
בתאריך 24 אפריל המוצר הגיע למיון בתא לאחר ששוחרר מהמכס
לתומי אני מחכה לקבל הודעה והמוצר לא מגיע.בסוף מאי לערך אני מתחיל בבירור עושה מספר טלפונים למיון בתא ואומרים לי שהמוצר שמספרו RB192313858SG יצא למיון ברמת גן בשק שמספרו RD55500075003 יומים לאחר הגעתו לתא. התקשרתי למיון בר"ג אמרו לי שאכן חסר להם שק שמספרו RD55500075003 והם אינם יודעים היכן הוא ועלי לפנות לשירות לקוחות .
בתחיל יוני פניתי לשירות לקוחות סיפרתי את כל הסיפור ולאחר כשבוע
קבלתי מכתב מהדואר שהחבילה לא אותרה.
כמו כן יש בידי יפוי כח מהספק שאני יכול לבקש את פריט הדואר או שווי כסף . אנא עזרו לי מה עלי לעשות או איך אני תובע את ראשות הדואר.
פניתי גם לפניות הציבור במשרד מבקר המדינה.
אשלח לכם כל מסמך רלוונטי לנושא
תודה רבה
|
כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
רשות הדואר שירות לקוחות
, תגובה:
|
|
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה |
|
|
|