תלונות קווי חופשה

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נופש וטיולים מגזר:
אזור תל אביב איזור:
קווי חופשה שם בית העסק:
אטרקציות לטיול מאורגן נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לתלונות הציבור שלום,

סגרנו חופשה אני ובעלי עם עוד 2 זוגות חברים במלון אקטיה שנמצא בכריתים.
החופשה כוללת העברות למלון ושם יש נציג של החברה(לירן שחר) שמסביר בקצרה על כריתים, בנוסף קיבלנו דף נלווה עם אטרקציות שיש בכריתים.
כשהגענו למלון התקשרנו לנציג על מנת לברר לגבי אחת מהאטרקציות (טברנה בקרוזנו)
שאלנו לגבי זמן נסיעה, אוכל, שתייה ומה יש במקום.
הנציג אמר לנו שיש המון אלכוהול והמון אוכל ושתייה וזאת חוויה בלתי רגילה ושאלנו האם בטברנה ניתן לשבור צלחות עפ״י המנהג שלהם- גם על זה נעננו בחיוב.
נאמר כי זמן נסיעה הוא 40 דק׳ עם עצירה או שתיים של מלונות.
התרשמנו מאוד מהנציג וסגרנו את האטרקציה.
עלה לנו לכל זוג 90 דולר שעל פי המחיר תארנו לעצמנו כי מדובר באמת בחוויה בלתי רגילה.
עלינו על האוטובוס חשוב לציין כי לא ידענו האם מדובר באמת באותו אוטובוס שאמור לקחת אותנו היה מאוד לא מסודר.
בזמן הנסיעה שמנו לב כי האוטובוס עצר לפחות ב8 מלונות בכריתים.
זמן הנסיעה באוטובוס היה כ- שעה וחצי חשוב לציין כי אני מאוד סובלת בנסיעות.
עברה בחורה בשם קטליה שעברה לקחת כרטיסי כניסה ולנו לא נתנו, בדיעבד הבנו כי הכרטיסים נותנים גם שתייה.
הגענו ליעד עייפים, רעבים ומותשים
היה חדר אוכל מסריח עם הגשה עצמית, נשארו רק פירורים של אוכל ולחם.
וגם מה שנשאר היה נראה כאילו נעשה לפני שבוע.
היה קנקן מים על השולחן עם מים מהברז.
על מנת לשתות שתייה קלה היינו צריכים לשלם עוד כסף שלכולם היו כרטיסים לשתייה.
הטברנה שאמורה לכאורה להיות טברנה מדובר בתאטרון שמדי פעם עולה בחורה לשיר ל 2 דקות.
ניסינו לקחת מונית על מנת לחזור חזרה אל מוניות לא מגיעות לאיזור הזה , לא נשארה לנו ברירה אלא להמתין שההצגה תיגמר.
שלחנו הודעה לשחר הנציג אמרנו לו שזה לא מה שהובטח לנו ,הוא אמר שהוא בכלל לא יודע מה יש שם והוא יגיד למנהל שלו .
שחר הנציג אמר לנו בשעה 10:11שהוא שולח את קטליה להביא לנו כרטיסים לשתייה אחרי שכבר קנינו שתייה.
חשוב לציין שהטברנה נגמרת בשעה 10:30 כך ש20 דק לפני שהולכים נזכרו להביא לנו רק כרטיסים לשתייה .
הייתה חוויה נוראית שאני לא מאחלת לשונאים שלי.
אני אלך עם זה הכי רחוק מאחר ועברנו וראומה נוראית ובזבוז זמן וכסף לשווא.
כל הנזקים הקיימים סוג הנזק :
כספי פתרון נדרש :

קווי חופשה שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה